عراقچی: درباره نحوه بازگشت طرفین به برجام اختلاف نظر وجود دارد

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران (پانا) - مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین با اشاره شروع دور جدید مذاکرات وین از هفته آینده، گفت مذاکرات به نقطه ای رسیده که بعضی مسائل کلیدی هنوز در آن باقی مانده و باید در مورد آنها تصمیم گیری گردد البته اختلاف نظر در مورد مسائل جدید نیست و اختلاف درباره نحوه بازگشت طرفین به توافق است.

عراقچی: درباره نحوه بازگشت طرفین به برجام اختلاف نظر وجود دارد

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سید عباس عراقچی با اشاره به نشست خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: امروز (چهارشنبه 19 خرداد ماه) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، توضیحات مفصلی از آخرین شرایط مذاکرات وین ارایه دادم، نمایندگان محترم نیز سوالات و دغدغه هایی داشتند که پاسخ ها و توضیحات لازم را خدمتشان ارایه کردم.

مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین اضافه نمود: هر بار بعد از سرانجام مذاکرات خدمت نمایندگان می رسم و این ناشی از تعامل بسیار خوب با نمایندگان است، در این جلسات نکاتی مطرح می گردد که برای ما روشنگر است و به پیشرفت مذاکرات یاری می نماید.

عراقچی در ادامه اظهار کرد: مذاکرات به نقطه ای رسیده که بعضی مسائل کلیدی هنوز در آن باقی مانده و باید در مورد آنها تصمیم گیری گردد. ما هفته آینده دور جدید مذاکرات را شروع خواهیم کرد و امیدواریم که در موضوعات مختلف پیشرفت داشته باشیم ولی درباره اینکه دور آخر مذاکرات باشد یا خیر، قضاوت زود است.

مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین مسئول تیم مذاکره کننده ایران، گفت: اختلاف نظرها درباره مسائل جدید نیست، در واقع اختلاف نظر در مورد موضوع هایی اصلی در ارتباط با نحوه بازگشت طرفین به توافق است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1818

به "عراقچی: درباره نحوه بازگشت طرفین به برجام اختلاف نظر وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی: درباره نحوه بازگشت طرفین به برجام اختلاف نظر وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید