قرارداد توسعه فولاد هرمزگان تا سقف 3 میلیون تن به امضا رسید

به گزارش تور بالی اندونزی، قرارداد توسعه فولاد هرمزگان تا سقف 3 میلیون تن در سفر مدیرعامل فولاد هرمزگان به همراه رئیس جمهور به ایتالیا، به امضا رسید.

قرارداد توسعه فولاد هرمزگان تا سقف 3 میلیون تن به امضا رسید

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، امیر مسعود هراتیان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد توسعه فولاد هرمزگان با گروه SMS، اظهارداشت: با اجرایی شدن این قرارداد که در قالب فاینانس طرف ایتالیایی است، ظرفیت کنونی فولادهرمزگان از 1.5 میلیون تن به 3 میلیون تن تختال در سال می رسد.

وی به تشریح ظرفیت ها و طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان با سرمایه گذاران و تجار ایتالیایی پرداخت و بیان داشت: با توجه به شرایط مثبت و امیدبخشی که پس از توافق هسته ای بوجود آمده و همچنین توجه ویژه ای که دولت تدبیر و امید به توسعه سواحل خلیج فارس و توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان دارد به زودی این استان بعنوان قطب اول فولاد کشور با ایجاد ظرفیت فراوری 10 میلیون تن در سال معرفی می گردد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران خارجی بخش معدن و صنایع معدنی بخصوص فولاد توجه ویژه ای به این منطقه دارند، اضافه نمود: شرکت فولاد هرمزگان با دارا بودن تکنولوژی جدید و همچنین قرارگرفتن در سواحل خلیج فارس بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

هراتیان گفت: با توجه به احتیاج بازار خارجی و داخلی به محصولات ویژه فراوریی فولادهرمزگان و توانایی این شرکت در فراوری محصولات ویژه علاقه مندی خاصی از طرف خریداران داخلی و خارجی برای تختال های فولاد هرمزگان وجود دارد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان توضیح داد: با اجرای طرح توسعه، در زمان طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و بخصوص در زمان بهره برداری علاوه بر افزایش ظرفیت فراوری فولاد کشور و اشتغال پایدار مناسب، نقش این شرکت در تحقق فراوری 55 میلیون تن فولاد مهم تر می گردد.

وی همچنین به نقش تلاش و تلاش کارکنان این شرکت نیز اشاره نمود و پیشرفت و کسب صندلی شایسته برای فولاد هرمزگان را مرهون همت بلند نیروی انسانی این کارخانه دانست.

شرکت فولاد هرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور، با ظرفیت 1.5 میلیون تن تختال در سال، در فاصله 4 کیلومتری از سواحل خلیج فارس و 13 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 753

به "قرارداد توسعه فولاد هرمزگان تا سقف 3 میلیون تن به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد توسعه فولاد هرمزگان تا سقف 3 میلیون تن به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید