قول مدیرکل بنیاد مسکن برای تکمیل واحد های مسکونی محرومان تا انتها سال

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن اطلاع داد 73 هزار واحد مسکن محرومان از مجموع 115 هزار واحد تفاهم شده تکمیل شده و واحدهای به جامانده تا سرانجام سال تکمیل می گردد.

قول مدیرکل بنیاد مسکن برای تکمیل واحد های مسکونی محرومان تا انتها سال

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی اضافه نمود: بر اساس برنامه ها و سیاست های بنیاد مسکن برای افرادی که تسهیلات دریافت می نمایند اما آورده ای ندارند و امکان تکمیل واحدهای خود را هم ندارند، بنیاد مسکن، در طیف های مختلف، برنامه های تشویقی، بلاعوض و قرض الحسنه درنظر گرفته است.

سهرابی با بیان اینکه با سیاست های تشویقی بنیاد مسکن، اقشار کم درآمدی، امکان بازسازی واحدهای خود را خواهند داشت، اضافه نمود: بر اساس برنامه ای که در دو سال گذشته در دولت سیاست گذاری شد، حدود 115 هزار واحدمسکن محرومان تفاهم شد.

ی ادامه داد: برای اجرای طرح مسکن اقشار کم درآمدی دولت مبالغی بلاعوض تخصیص داد که تا به امروز حدود 71 هزار واحد با بیش از 3 هزار میلیاردتومان بلاعوض و 5200 میلیاردتومان تسهیلات به بهره برداری رسید.

وی توضیح داد: واحدهای به جامانده مسکن محرومان تا سرانجام امسال به اتمام می رسد زیرا بخش قابل توجهی از تفاهم نامه ها سرانجام سال 1399 منعقد شد و از آنجا که مدت تفاهم نامه یکساله است، همه واحدهای به جامانده تا سرانجام امسال به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1929

به "قول مدیرکل بنیاد مسکن برای تکمیل واحد های مسکونی محرومان تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مدیرکل بنیاد مسکن برای تکمیل واحد های مسکونی محرومان تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید