مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن

به گزارش تور بالی اندونزی، توجه داشته باشید که هتل ها، جاذبه های توریستی و رستوران ها، کم کم قیمت های خود را برای فصل پرگردشگر تابستان بالا می برند ولی همچنان می توانید با قیمت های پایین از سفرتان به چین لذت ببرید.

مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن

همزمانی که بادهای تابستانی کم می شوند همین اتفاق نیز برای تعداد گردشگران می افتد. صف ها کوچک تر می شوند، شلوغی کاهش می یابد و پایتخت پادشاهی میانه خلوت می شود. هیچ زمانی بهتر از پایان تابستان برای ماجراجویی در پکن وجود ندارد.

ماه سپتامبر ماه تجربه فستیوال نیمه پاییز است. از جشن ها و خوراکی های خوشمزه لذت برده، زندگی شبانه پکن را تجربه کرده و در مورد تاریخ این شهر خارق العاده اطلاعات کسب کنید. هر چه دما پایین تر می رود، انتخاب هایتان برای تفریح و لذت بردن از سپتامبرهای پکن بیشتر می شود.

باغ وحش پکن منزل گاه تعداد زیادی گونه جانوری است که تنها در چین می توانید آن ها را پیدا کنید. دیدن طاووس استان یون نان و سگ های مغولی مطمئنا برایتان جالب خواهد بود، اما دارایی ارزشمند باغ وحش بدون شک پانداهای غول پیکر هستند. تجربه دیدن پانداها در آوریل، وقتی که از خواب زمستانی بیدار می شوند، سفر شما به چین را می سازد. آوریل همچنین زمانی عالی برای گشتن در محوطه وسیع باغ وحش است، بدون این که خیس عرق شوید.

منبع مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن

انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1993

به "مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید