مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بیانیه جدید شرکت اپل درباره شیوع کرونا تا تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی ردمیK30 Pro

به گزارش تور بالی اندونزی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بیانیه جدید شرکت اپل درباره شیوع کرونا تا تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی ردمیK30 Pro

شرکت اپل در اطلاعیه ای خطاب به کارمندان بخش خرده فروشی خود گفت که در صورتی که این افراد علائمی از بیماری ناشی از ویروس کرونا یا COVID-19 را داشته باشند، می توانند بدون گواهی پزشک از مرخصی نامحدود استفاده کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی پیش در خبرها ذکر شد که گوشی ردمی K30 Pro طی ماه آینده وارد بازار خواهد شد. اما شرکت ردمی هنوز تاریخ رسمی ورود این گوشی به بازار را معین نکرده است. اکنون یک پست در شبکه اجتماعی ویبو تاریخ دقیق رونمایی را اواخر ماه مارس برابر با اواسط فروردین ماه ارزیابی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسل بعدی اپل واچ موسوم به سری 6 از ویژگی های جدیدی برای ردیابی سلامت برخوردار است از جمله یک سنسور اشباع اکسیژن خون برای ردیابی دقیق تر فعالیتها و یک سیستم ردیابی خواب که مدت هاست در بیشتر ساعت های هوشمند رقیب وحود دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ماه گذشته چند عکس از گوشی جدید نوکیا افشا شده بود ولی این عکسها اطلاعات زیادی را به مخاطبان ارائه نمی کرد. اکنون تصاویری جدید از این گوشی منتشر شده است که می تواند حاوی اطلاعاتی دقیق تر باشد. به خصوص این که به نظر می رسد نوکیا در گوشی جدید خود از دوربین چهارگانه استفاده کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند تجاری زیر مجموعه هواوی؛ آنر اعلام کرده است که به روز رسانی Magic UI 3.0 برای آنر20 ، پرو 20 و View 20 را از 15 مارس برابر با یکم فروردین ماه آغاز خواهد کرد. همچنین به تدریج EMUI 10 را برای 9X منتشر می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسیM40 سامسونگ جدیدترین گوشی برای دریافت به روزرسانی بزرگ اندروید10 با One UI 2.0 است. لازم به ذکر است که این هسته اصلی One UI 2.0 است به این معنی که فاقد برخی از ویژگی ها مانند ضبط کننده صفحه نمایش داخلی است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 988

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بیانیه جدید شرکت اپل درباره شیوع کرونا تا تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی ردمیK30 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بیانیه جدید شرکت اپل درباره شیوع کرونا تا تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی ردمیK30 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید