مکرون: برکسیت بدون توافق، انگلیس را به کشور تحت سلطه آمریکا تبدیل می نماید

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس جمهور فرانسه قبل از دیدار با نخست وزیر انگلیس هشدار داد خروج بدون توافق لندن از اتحادیه اروپا ممکن است این کشور را به شریک زیر دست آمریکا و دولت تحت سلطه تبدیل کند.

مکرون: برکسیت بدون توافق، انگلیس را به کشور تحت سلطه آمریکا تبدیل می نماید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ، امانوئل مکرون روز پنجشنبه قبل از دیدار با بوریس جانسون هشدار داد خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا ممکن است این کشور را به شریک زیر دست آمریکا و دولت تحت سلطه تبدیل کند.

رسانه های انگلیس گزارش داده اند هدف مکرون از این اظهارات انتقاد از خوش بینی جانسون در مورد مزایای برکسیت سخت یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق است.

امروز همچنین رئیس جمهور فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر انگلیس بیان کرد: به حمایت از اتحادیه اروپا پایبندیم.

نخست وزیر انگلیس نیز ابراز امیدواری کرد خروج این کشور از اتحادیه اروپا همراه با حصول توافق باشد.

بوریس جانسون ماه گذشته جانشین ترزا می، نخست وزیر پیشین انگلیس شد. می پس از آنکه سه بار توافقی که با اتحادیه اروپا به دست آورده بود از سوی مجلس این کشور رد شد، استعفا کرد. جانسون از همان ابتدا تاکید نمود در تاریخ مشخص شده از سوی اتحادیه اروپا (31 اکتبر) با و یا بدون توافق، برکسیت را اجرایی خواهد نمود. این در حالی است که اکثریت مجلس پیش از این کوشش نموده بودند مانع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 367

به "مکرون: برکسیت بدون توافق، انگلیس را به کشور تحت سلطه آمریکا تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون: برکسیت بدون توافق، انگلیس را به کشور تحت سلطه آمریکا تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید