هزینه سفر به آلمان ، بلیط هواپیما و خورد و خوراک

به گزارش تور بالی اندونزی، هزینه سفر به آلمان ، چقدر باید پول کنار بگذاریم؟

هزینه سفر به آلمان | پرواز

پرواز تا آلمان ، ارزان ترین ها و به صرفه ترین ها

پس از اخذ ویزا، اولین هزینه ای که برای هر سفری باید بپردازید هزینه پرواز به کشور مقصد است. در این مطلب درباره انواع روش ها و تکنیک ها برای یافتن ارزان ترین و مناسب ترین پروازها نوشتیم. پرواز مستقیم به آلمان با سه شرکت هواپیمایی ماهان ایر، ایران ایر و لوفتانزا انجام می گیرد. زمان و روزهای پرواز به آلمان بسیار متنوع است. ماهان ایر از تهران به سمت دوسلدورف و مونیخ پرواز دارد، ایران ایر از تهران به سمت هامبورگ و فرانکفورت می رود و پرواز لوفتانزا هم راهی فرانکفورت می شود.

هزینه سفر به آلمان ، بلیط هواپیما و خورد و خوراک

زمان پرواز تا آلمان بین 5 تا 6 ساعت است و در تمام روزهای هفته می توانید پرواز پیدا کنید. معمولا پرواز لوفتانزا از دیگر پروازها گران تر است. البته با پروازهای شرکت های هواپیمایی دیگر مثل ترکیش ایر لاین هم می توانید با یک توقف به آلمان برسید.

جابه جایی بین شهرهای آلمان ، قیمت قطارها و هتل ها

هزینه سفر به آلمان | قطار

اگر هیچ کدام از این شهرهای محل فرود هواپیما ها از مقصد ایران، مقصد شما نیستند یا قصد دارید به شهرهای دیگر هم سفر کنید بهتر است درباره روش های حمل و نقل درون آلمان هم اطلاعات لازم را کسب کنید.

با قطار تندرو، قطار درجه دو، قطارهای محلی، اتوبوس های روزانه و شبانه و پروازهای داخلی می توانید بین شهرهای آلمان تردد کنید. گران ترین وسیله حمل و نقل قطارهای تندرو هستند که بلیط آن از مونیخ تا برلین 180 یورو برای تان آب می خورد. بلیط قطارهای درجه دو مقرون به صرفه تر است و چیزی بین 40 تا 70 یورو در می آید. اتوبوس، قطارهای محلی و اتوبوس های شبانه خیلی مقرون به صرفه تر هستند و بسیار مقرون به صرفه تر اما زمان برتر. البته اگر گوش به زنگ باشید می توانید از بلیط های تخفیف دار مطلع شوید که گاهی حتی تا 50 درصد تخفیف هم به آن ها می خورد. اگر بین پروازهای داخلی بگردید و هشیار باشید می توانید بلیط های مقرون به صرفه گیر بیاورید. به هرحال، در اروپا معمولا پرواز از قطار مقرون به صرفه تر است.

هزینه بلیط اتوبوس های درون شهری هم 1 تا 2 یورو برای هر نفر است. تاکسی و اوبر را به نظرم اصلا فکرش را نکنید. استفاده از این وسائل حمل و نقل در اروپا بسیار لوکس به شمار میرود. در نهایت، اگر اهل ورزش و دوچرخه سواری هستید، برای جابجایی در شهر اجاره دوچرخه هم گزینه باحال و ایمنی است. هزینه اجاره دوجرخه روزانه 18 یورو است.

اسکان: هتل یا هاستل

هزینه سفر به آلمان | هاستل

قیمت هتل ها که با توجه به ستاره آن ها معلوم است و هزینه اقامت در یک هتل سه ستاره به بالا بیش تر از شبی 100 یورو در می آید. اگر نمی خواهید هزینه سفر به آلمان سر به فلک بزند، ماندن در هتل توصیه نمی شود. هاستل ها گزینه بهتر و مقرون به صرفه تری هستند. به خصوص در اروپا که تمامی هاستل ها از استاندارد اروپایی برخوردارند.

برای رزرو هاستل، اگر کارت اعتباری بین المللی دارید، حتما از طریق اینترنت و قبل سفر اقدام کنید. خبر خوب این که، قیمت هتل و هاستل در آلمان به نسبت سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر است. اگر اهل در دورم (اتاق های همگانی) خوابیدن هستید با شبی 10 تا 30 یورو یک تخت و لاکر به شما می دهند، اما اگر اتاق خصوصی را ترجیح می دهید می توانید با پرداخت شبی 50 یورو یکی داشته باشید. البته قیمت اتاق با توجه به داشتن حمام و دستشویی جداگانه ممکن است بیش تر هم بشود.

در هتل های مقرون به صرفه قیمت هم می توانید اتاقی با همین قیمت ها پیدا کنید. کافی ست خوب اینترنت را زیر و رو کنید. این طوری هزینه سفر به آلمان بسیار کاهش می یابد.

خورد و خوراک در آلمان و هزینه های آن

هزینه سفر به آلمان | خورد و خوراک

غذا در آلمان بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورهای اروپایی است. چند نکته مهم برای این که بتوانید با شیوه های مقرون به صرفه تر و خیلی مجذوب کننده شکم تان را سیر کنید:

  • قید رستوران ها لوکس را بزنید.
  • غذاهای خیابانی در آلمان فت و فراوان، مقرون به صرفه و مطمئن اند. با دو سه یورو می توانید سوسیس آلمانی بخورید.
  • اگر امکانات، حوصله و وقتش را دارید خودتان پخت و پز کنید. این پیشنهاد به خصوص برای کسانی که سفری طولانی مدت را برنامه ریزی می کنند بسیار مناسب است. اگر خودتان بپزید و بخورد، می توانید در هفته هزینه ای بین 50 تا 70 یورو برای خورد و خوراک تان کنار بگذارید.
  • غذاهای و ساندویچ های سرد و آماده سوپرمارکتی هم گزینه های خوبی هستند. حدود 3 تا 6-7 یورو باید برای یک وعده از این غذاها کنار بگذارید.
  • رستوران ها و غذاخوری های کشورهای دیگر را حتما امتحان کنید، هم فال است هم تماشا. قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه است و کیفیت و مزه غذاها عالی ست. رستوران های خاورمیانه ای، ترکی و آسیای تنوع غذایی بالا و قیمت های معقولی دارند و هزینه سفر به آلمان را بسیار کاهش می دهند.

هزینه تورهای مختلف برای سفر به آلمان

تورهای مختلف محلی در شهرهای آلمان وجود دارد. اگر خودتان اهل جوریدن اینترنت و مطالعه و درآرودن اطلاعات هستید، پس یک قدم جلو می افتید و هزینه تو در جیب تان می ماند. اما اگر بخواهید با تور همراه سفید 12 تا 25 یورو هزینه دارد. تورهای دوچرخه سواری، قایق سواری و طبیعت گردی هم هستند که کمی گران ترند و تا 40 یورو قیمت دارند. البته تورهای شهرداری ها رایگان هستند. همراه شدن با آن ها هم خالی از لطف نیست.

برای ورود به امکان تماشای، موزه ها و نمایشگاه ها باید بلیط تهیه کنید. بعضی بلیط ها بسیار مقرون به صرفه اند، مثلا یک یورو. اما بعضی موزه ها گران ترند و بلیط شان برای هر نفر 15 یورو تمام می شود. پس در انتخاب جاهایی که می خواهید ببینید خیلی دقت کنید و حتما اولویت ها و سلایق تان را در نظر بگیرید تا هم لذت بیش تری ببرید و هم هزینه سفر به آلمان را کاهش دهید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2253

به "هزینه سفر به آلمان ، بلیط هواپیما و خورد و خوراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به آلمان ، بلیط هواپیما و خورد و خوراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید