هواشناسی ایران 99، 9، 29، بارش برف و باران در 20 استان، سامانه بارشی جدید در راه است

به گزارش تور بالی اندونزی، سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بارش برف و باران در 20 استان کشور طی امروز تا سه شنبه اطلاع داد.

هواشناسی ایران 99، 9، 29، بارش برف و باران در 20 استان، سامانه بارشی جدید در راه است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده برای استان های لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم، خراسان رضوی، خراسان جنوبی بارش برف و باران و در استان های یزد، قزوین، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده و برای یزد و نیمه شمالی کرمان بارش باران پیش بینی شده است.

فردا در بعضی مناطق استان های گیلان، هرمزگان و جنوب کرمان بارش باران، در خراسان جنوبی، خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می گردد. از دوشنبه تا ظهر چهارشنبه آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است که افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان شهرها و شهرهای صنعتی را به دنبال دارد.

بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب کشور واردشده و به تدریج نوار غربی، دامنه های البرز و غرب شوال دریای خزر را در بر می گیرد. روز پنجشنبه برای بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی بار برف و باران پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1541

به "هواشناسی ایران 99، 9، 29، بارش برف و باران در 20 استان، سامانه بارشی جدید در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی ایران 99، 9، 29، بارش برف و باران در 20 استان، سامانه بارشی جدید در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید