چین از آمریکا به شدت انتقاد کرد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، چین امروز شنبه به دلیل انتشار توییتی توسط نماینده آمریکا در سازمان ملل با موضوع حمایت از تایوان به عنوان عضوی از سازمان ملل متحد از واشنگتن انتقاد کرد.

چین از آمریکا به شدت انتقاد کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، هیأت دیپلماتیک چین در مقر سازمان ملل متحد توئیت نماینده آمریکا در سازمان ملل در حمایت از مشارکت تایوان در این سازمان را محکوم کرد.

هیأت دیپلماتیک چین در مقر سازمان ملل خشم و مخالفت شدید خود را نسبت به توییت مذکور اعلام و اقدام واشنگتن در این خصوص را محکوم کرد.

لازم به ذکر است، کلی کرافت سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد دیروز در پیامی توییتری در ادعائی مضحک مدعی شده بود که عدم عضویت تایوان در سازمان ملل متحد خلاف مقرارات این سازمان و علیه مردم این سرزمین است!

لازم به ذکر است پکن مطابق با سیاست چین واحد به تایوان به چشم استانی متمرد نگاه می نماید و تا کنون نیز بارها به آمریکا درباره حمایت از جریان های جدایی طلبانه در این منطقه هشدار داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1122

به "چین از آمریکا به شدت انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین از آمریکا به شدت انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید