کبک فقط به زبان فرانسه گواهی ازدواج می دهد

به گزارش تور بالی اندونزی، بر اساس بخشنامه ای که به اجراکنندگان مراسم ازدواج در استان کبک ارسال شده است، از هفته گذشته، این استان فقط گواهی ازدواج را به زبان فرانسوی صادر می نماید.

کبک فقط به زبان فرانسه گواهی ازدواج می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، این بخشنامه، نوترین تغییری است که در نتیجه قانون نو زبان در این استان حاصل شده است.

بعلاوه یکی ازاولین تغییرات ملموسی محسوب می گردد که عموم مردم حتی با تصویب این لایحه در 24 می هنوزبه خوبی آن را درک نکرده اند.

به گفته یکی از افراد برگزارنماینده مراسم عروسی، قانون نو ازدواج که از اول ژوئن لازم الاجرا شده، باعث شده تا بعضی از زوج ها مجبور شوند مکان عروسی خود را تغییر دهند؛ چون آنها گواهی ازدواجشان را به زبان انگلیسی می خواهند.

نوترین مطالب

ترودو آب پاکی را بر دستان لوگو ریخت

تصویب قانون جنجالی زبان فرانسه در کبک

چرا قانون زبان کبک چالش برانگیز است؟

لایحه زبان کبک همچنان حاشیه ساز می گردد

عمده ترین محلی که زوج ها برای برگزاری ازدواج به آن فکر می نمایند، انتاریو و به ویژه شهر کوچک هاکسبری و بعلاوه اتاوا است.

این برگزارنماینده ازدواج بعلاوه یادآور می گردد که هرچند 90 درصد مشتری های او دوزبانه هستند و تحت تاثیر این قانون قرار نگرفته اند، اما برای حدود 10 درصد از مشتریان، خصوصا کره ای ها، زبان گواهی ازدواج مهم است: دلایل این افراد عاطفی، سیاسی و اصولی است. آنها می خواهند سند ازدواجشان را به زبان برجسته خود داشته باشند.

گواهی ها و رونوشت های مربوط به ازدواج ها که از تاریخ اول ژوئن 2022 در سازمان ثبت احوال ثبت شده اند، به زبان فرانسوی صادر خواهند شد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2240

به "کبک فقط به زبان فرانسه گواهی ازدواج می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبک فقط به زبان فرانسه گواهی ازدواج می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید