کرونا، فرایند بهبودی مبتلایان در چین و کره جنوبی ادامه دارد

به گزارش تور بالی اندونزی، مسئولان درمانی چین و کره جنوبی می گویند علی رغم اینکه هنوز تعدادی ابتلای روزانه جدید به ویروس کرونا در این کشورها ثبت می گردد اما فرایند بهبودی بیماران سریعتر است.

کرونا، فرایند بهبودی مبتلایان در چین و کره جنوبی ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با اعمال تدابیر درمانی ویژه و عمل کردن مردم به توصیه های بهداشتی، فرایند بهبودی بیماران و کاهش تعداد ابتلای جدید به ویروس کووید19 در چین و کره جنوبی ادامه دارد.

کمیسیون بهداشت ملی چین بامداد امروز (پنجشنبه) گزارش داد در ادامه فرایند نزولی ثبت مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در این کشور، 35 مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

به نوشته وبگاه این کمیسیون، طی بیست وچهار ساعت گذشته نیز 6 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند که همگی در شهر ووهان بودند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 81589 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3318 نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان چینی اما 76408 نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا 1863 مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

از کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 را در شرق آسیا دارد - خبر می رسد که تا صبح امروز 76 مورد جدید از ابتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی بیان کرد از روز گذشته تا صبح امروز 89 مورد جدید از ابتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، با احتساب مبتلایان جدید، تعداد کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به 9976 نفر افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی نیز با افزایش 4 نفری، به 169 تن رسید.

در مقابل اما تا کنون 5828 مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1043

به "کرونا، فرایند بهبودی مبتلایان در چین و کره جنوبی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، فرایند بهبودی مبتلایان در چین و کره جنوبی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید