یزد وارد پیک ششم کرونا شد

به گزارش تور بالی اندونزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به قرمز شدن اردکان و افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا گفت: یزد اکنون وارد پیک ششم کرونا شده است.

یزد وارد پیک ششم کرونا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عزیزی، عصر چهارشنبه در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا گفت: با توجه به شرایط حساس کرونا در استان یزد و با توجه به رنگ بندی های اعلام شده، در حال حاضر شهرستان اردکان در شرایط قرمز کرونایی نهاده شد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر چهار شهرستان میبد، مهریز، خاتم و ابرکوه در شرایط نارنجی هستند و در استان یزد شهرستان آبی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد مطرح نمود: با توجه به فرایند رشد بیماری کرونا در استان و گزارش ها و نمودارهای علوم پزشکی وارد پیک ششم کرونا شدیم.

عزیزی گفت: بارها اعلام شد که اگر رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون به طوری جدی انجام نگردد شاهد فرایند افزایشی ابتلا و مهم تر از همه بازگشت محدودیت ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: اکنون در شرایط هشدار نهاده شدیم بنابراین مردم استان یزد شب نشینی های خود را به حداقل برسانند و تجمع خانوادگی نداشته باشند.

دبیر ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا استان یزد توضیح داد: از فردا به مدت یک هفته تمام مدارس و دانشگاه های شهرستان های قرمز و نارنجی بعلاوه شهرستان یزد به صورت غیرحضوری خواهد بود.

عزیزی اعلام کرد: تمام مراسم و جشن ها در این شهرستان های قرمز و نارنجی تعطیل بوده و رستوران ها و فست فودها تنها امکان ارائه سرویس غذا به صورت بیرون بر دارند.

وی اعلام کرد: با این شرایط نظارت بر اصناف، صنایع به صورت جدی انجام می گردد و افرادی که علائم بیماری دارند نباید در محل کار حضور پیدا نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2186

به "یزد وارد پیک ششم کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد وارد پیک ششم کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید