10 تا از بهترین تفریحات ورزشی بالی اندونزی

به گزارش تور بالی اندونزی، بالی، جزیره ای پر از انواع تفریحات مهیج و نشاط آور است که هواداران زیادی دارد . خبرنگاران در این مطلب لیستی از پرطرفدارترین تفریحات ورزشی جزیره بالی را معرفی می نماید.

10 تا از بهترین تفریحات ورزشی بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

موج سواری

صنعت گردشگری بالی به نوعی با ورزش موج سواری آغاز شد و بالی را به جزیره ای تبدیل کرد که در هر فصلی علاقه مندان به سفر را بسوی خود بکشاند. بالی دارای مناطق زیادی برای موج سواری است که سواحل جنوبی و منطقۀ Bukit Peninsula از بهترین نقاط برای این ورزش می باشند. افرادی که در جستجوی آفتاب، دریا و سواری طولانی با تیوپ هستند، به این جزیره زیبا کشیده می شوند. وجود تپه های دریایی، تالاب ها و شرایط جوی متغییر در بالی، شرایط مساعدی برای بوجود آمدن موج ها برای حرفه ای ها و مبتدیان این ورزش، پدید می آورد.

غواصی

در جزیره زیبای بالی صحنه های پر جنب و جوش و زنده ای از زیر آب را می توانید با غواصی در بهترین مکان ها مشاهده نمایید. در آبهای گرم، صخره های مرجانی فراوان و موجودات دریایی عظیمی مثل کوسه ها، لاک پشت ها و هشت پاها زندگی می نمایند. انواع غواصی های دیدنی و جذاب نظیر رها شدن از دیواره ها، غواصی با هدف پیدا کردن لاشه کشتی و هواپیما و غواصی برای پیدا کردن اجسام شناور در جزیره بالی انجام می گیرد. مراکز غواصی در تمام مناطق اقامتی مهم مشغول فعالیت اند و هم گردش های روزانه را ترتیب می دهند و هم برای گذراندن دوره های غواصی مدرک می دهند.

کایتینگ (کایت سواری)

کایت سواری یا کایتینگ یک ورزش آبی بی نهایت پر هوادار، به خصوص در سواحل شرقی بالی است. بهترین زمان برای به هوا برخواستن کایت ها از ماه می تا اکتبر و در طول فصل های خشک است؛ وقتیکه سرعت باد حدود 12 الی 15 کیلومتر بر ساعت است.

رفتینگ (قایق سواری در آبهای خروشان)

کرانۀ غربی رود آیانگ برای لذت بدن از سرعت و رقابت بسیار شگفت انگیز است. چشم انداز این رودخانه زیبا، مناظر طبیعی به همراه حیوانات وحشی مثل خفاش های بزرگ، میمون های سیاه، کلاغ های زاغی و موارد دیگر است که در حین قایقرانی با آنها روبرو می شوید. تلا گا واجا جایی است که بیشتر این قایق سواری ها در آنجا انجام می گیرد. این راستا قایقرانی از دامنه های کوه Agung آغاز می گردد.

واتربوم بالی

در واتربوم که اولین پارک آبی بالی است می توانید تفریحاتی بیشتر از آب بازی را تجربه کنید. پارک آبی با بیش از 17 نوع سواری هیجان انگیز،سرسره آبی و بازی های آبی در زمینی به مساحت 3.8 هکتار آماده خوشآمد گویی به شماست. زمین های بازی مجهز به وسایل وقت گذرانی در اطراف شان همینطور سرسره و استخراند. دور تا دور این پارک، پوشیده از باغ های انبوه گرراستای است که سایه وسیعی را برای پارک فراهم می نمایند.

راه رفتن در زیر دریا

همه شما حتی آنهایی که اشتیاقی برای این کار ندارند، می توانید به زیر آب رفته و از مناظر زیبای حیات در زیر آب، لذت ببرید. این پیاده روی احتیاج به گذاشتن کلاه های مخصوصی دارد که به کپسول اکسیژنی که در قایق روی آب وجود دارد، وصل شده اند تا شرکت نمایندگان در این پیاده روی دریایی بتوانند در زیر آب نفس بکشند. حتی برای این کار احتیاج نیست لنز های طبی تان را از چشم تان بیرون بیاورید! این ورزش را می توانید در دو قسمت بالی یعنی Off Sanur و Tanjung Benoa انجام دهید.

ماشین باگی و موتورسیکلت سواری

چه چیزی می تواند هیجان انگیز تر از پیمودن راستا های بکر و دست نخورده جنگلی با ماشین های باگی ها و موتورسیکلت ها باشد؟ تورهای اکتشافی بالی، تورهای موتور سیکلت های چهار چرخ و ماشین باگی را ارائه می نمایند که با آنها می توانید محله های منطقه روستایی جزیره بالی را با چهار چرخه هایی که براحتی جاده های مختلف را می پیمایند، ببینید.

پینت بال

پینت بال بالی، تفریحی مهیج برای آنهاییست که میل شدیدی به تخلیه هیجانات درونی و آدرنالین شان دارند. میدان مسابقه ای که در بالای یک قسمت صخره ای قرار گرفته از سه میدان مختلف در بیش از 2 هکتارزمین در بالای تپه تشکیل شده است که ترکیبی از زیربخش های طبیعی، مخفیگاه های مصنوعی ، پناهگاه ها و موانع مختلفی است که در همه جای آن پراکنده شده اند.

پاراسیلینگ یا چتربازی

اگر می خواهید از مناظر زیبای ساحلی جزیره بالی لذت ببرید، بهتر است از زمین بلند شوید و مثل چشم های یک پرنده، مناظر را از بالا ببینید. با یکی از پر هوادارترین فعالیت های تفریحی دریایی در تانجانگ بنوآ می توانید این علاقه را به واقعیت تبدیل کنید. با چتربازی می توانید نزدیک به 100متر بالاتر از امواج پرواز کنید. برای این کار، اگر خودتان از عهده آن بر نمی آیید، احتیاج به یک راهنما و همراه دارید.

کانیون تیوب سواری یا تیوب سواری در دره های عمیق و باریک

با این ورزش می توانید هیجانی مثل هیجان سوار شدن روی سرسره آبی را (اما به شکل طبیعی) تجربه کنید. انجام این ورزش در امتداد رودخانه ای به نام Siap در منطقه Payangan در شمال اوبود Ubud امکان پذیر است. این تورها شما را به دره های عمیق و باریک مخفی روستای کرتا می برند که در آنجا می توانید از تماشای مناظر بسیار زیبا لذت ببرید. در حالیکه راستای 40 کیلومتری را با تیوپی که همراه با جریان رودخانه به سمت پایین دست می رود، راهنماهایی که به خوبی آموزش دیده اند شما را در طول پیمودن این راستا همراهی می نمایند.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 588

به "10 تا از بهترین تفریحات ورزشی بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین تفریحات ورزشی بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید