5 جاذبه گردشگری در پنانگ مالزی

به گزارش تور بالی اندونزی، هنگام سفر به پنانگ حتماً از این 5 جاذبه دیدن کنید!

یکی از غنی و متنوع ترین فرهنگ های مالزی در پنانگ قرار گرفته است. پنانگ یکی از جزایر مالزی است. مرکز این جزیره، شهر Georgetown، ترکیبی از فرهنگ های چینی، مالزیایی و هندی است که عناصری از فرهنگ انگلیسی هم در آن یافت می گردد. به خاطر اهمیت بالایی که این شهر در گذشته به عنوان یک بندر تجاری داشته، پنانگ تبدیل به یکی از مراکز دینی و فرهنگی هم شده بود و بناهای زیادی در این منطقه قرار گرفته اند. امروزه پنانگ شهری مدرن هم هست که آسمان خراش ها و فروشگاه های بزرگی در این احداث شده است. پنانگ جاذبه های بسیاری دارد که در ادامه تنها به 5 مورد از آن ها اشاره می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

5 جاذبه گردشگری در پنانگ مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

ارتفاعات پنانگ

ارتفاعات پنانگ، که نام رسمی آن Flagstaff Hill است، 821 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و طبعاً مناظر و آب و هوای متفاوتی از نقاط پایین دست خواهد داشت. این منطقه در واقع یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری پنانگ است و هیچ گردشگری نباید تجربه بازدید از آن را از دست بدهد، چراکه مناظری که از این ارتفاعات می توانید از کل جزیره مشاهده کنید کم نظیر هستند. بهترین راه دسترسی به اینجا استفاده از قطارهای شهری است که در کمتر از نیم ساعت شما را به این ارتفاعات می رسانند. البته وقتی به بالای این تپه ها رسیدید، تنها جاذبه ای که انتظار شما را می کشد منظره نخواهد بود. بلکه کلیسا، مسجد و حتی نمایش های مار هم در اینجا خواهید یافت.

عمارت Cheong Fatt Tze

اینجا در دهه 1890 خانه یک صنعتگر چینی بوده است و یکی از بهترین نمونه های معماری قرن 18 و 19م چینی است. این عمارت کاملاً بر اساس سبک فنگ شویی و توسط گروهی از استادکارهای چینی ساخته شده است. ناگفته نماند که ساخت آن بیش از 8 سال زمان گرفت. عمارت Cheong Fatt Tze شامل 5 حیاط گرانیتی، 38 اتاق، 7 راه پله و 22 پنجره است. افراد بومی نام آن را عمارت آبی گذاشته اند. این عمارت یکی از تنها 3 عمارت چینی است که در خارج این کشور قرار دارند. در سال 1989 مقداری بازسازی روی آن انجام شد و تبدیل به یک بوتیک هتل 16 اتاقه شد.

سرزمین ماجراجویی پنانگ

گذراندن تنها چند ساعت ماجراجویی در سرزمین ماجراجویی پنانگ تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین و احساسی ترین لحظات شما خواهد شد. به هرحال، ماجراجویی در هوای آزاد و در ارتفاع خاطره ای به یاد ماندنی است. این پارک مخصوص زیپ لاین است. البته سایر فعالیت های تفریحی هم در این مکان وجود دارند، مانند سقوط آزاد از ارتفاع 20 متری.

موزه تعاملی پنانگ

موزه تعاملی پنانگ واقعاً باعث می گردد که تصورات قبلی و کسل کننده ای که از موزه های قدیمی و از تاریخ گذشته دارید را فراموش کنید. چراکه این موزه تجربه ای جالب و هیجان انگیز برای شما به ارمغان خواهد آورد. تصور کنید که بخش های مختلف یک موزه را به صورت سه بعدی می بینید. بخش های این موزه هم شامل تصاویر تاریخی مانند جنگ های قدیمی می شوند، و هم آسانسورهایی که شخصیت های ترسناک در آن ها قرار دارند. به هرحال، بازدید از این موزه خیلی هیجان انگیز خواهد بود.

موزه جنگ پنانگ

این موزه در قرن بیستم توسط ارتش بریتانیا ساخته شد. اهمیت اصلی موزه جنگ پنانگ به تاریخ آن است. در طی جنگ جهانی دوم این موزه به عنوان مقر نیروهای ژاپنی استفاده می شده است. نقاشی هایی از زندانیانی که برای کسب اطلاعات شکنجه می شدند بر روی دیوارهای این زندان نقاشی شده اند. وقتی این مکان تبدیل به موزه شد، طی عملیات بازسازی و عمرانی، شبکه تونل های زیرزمینی آن همچنان حفظ و بازسازی شدند، و اکنون امکان بازدید از آن ها هم وجود دارد که خود یکی از جاذبه های این موزه هستند.

منبع: www.penang.ws

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 372

به "5 جاذبه گردشگری در پنانگ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاذبه گردشگری در پنانگ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید