اعلام زمان برگزاری امتحانات دستیاران دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش تور بالی اندونزی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به برنامه آموزش مجازی در زمان بحران کرونا، از برگزاری امتحانات دستیاری در شهریور سال جاری به صورت متمرکز اطلاع داد.

اعلام زمان برگزاری امتحانات دستیاران دانشگاه علوم پزشکی ایران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل فوق لیسانس در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی مظاهری نژاد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با توجه به تعطیلی بخش آموزشی دانشگاه ها، سعی کردیم با هماهنگی دانشکده ها، راه اندازی آموزش مجازی را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در یکی دو سال گذشته کوشش کردیم تا میزان آموزش مجازی را به 20 درصد برسانیم که با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا توانستیم زیرساخت های لازم را تقویت و آموزش مجازی را پربارتر کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان نمود: تا تاریخ دوم اردیبهشت 99 تعداد 6 هزار و 129 فایل آموزشی توسط 486 استاد مربوط به 607 درس بارگذاری شده که رقم چشمگیری است.

مظاهری نژاد اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت، سامانه هایی برای ارائه بازخورد دانشجویان به معاونت آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه راه اندازی شده است که به طور مرتب رصد می گردد. همچنین نمایندگانی از دانشکده های مختلف معرفی شدند تا ایراداتی که در مورد اساتید و دانشجویان هست را گزارش دهند.

وی اضافه کرد: اقدام دیگر در مورد برگزاری آموزش های morning به صورت مجازی، مجازی و حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بیمارستان های تحت پوشش است؛ برای تسهیل امور در بخش های بالینی جهت کارآموزان، کارورزان و دستیاران یک فضای اختصاصی ایجاد شده است تا آن ها بتوانند اساتید گروه را شناسایی نمایند و فراگیران بتوانند به تمامی فایل های مرتبط دسترسی داشته باشند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی سامانه ویژه برای آموزش اطلاع داد و گفت: فعالیت هیأت علمی دانشگاه که فایل هایشان را آپلود می نمایند، رصد و بازخورد آن ها به دانشکده ها ارائه می گردد.

وی از حضور دستیاران و کارورزان جهت مقابله با بیماری کرونا در زمان بحران تقدیر کرد و اظهار کرد: این افراد به صورت داوطلبانه در کنار سایر کادر درمان و گروه های درگیر در شیفت ها حضور داشتند تا بتوانند کمکی برای ایشان باشند و بار خستگی را از روی دوش آن ها بردارند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشایی دانشکده ها بعد از ماه مبارک رمضان در خرداد اضافه کرد: برنامه ریزی لازم جهت آغاز مجدد و بازگشایی دانشکده ها با هماهنگی وزارت بهداشت در حال اجرا است و امتحانات دستیاری در اواخر شهریورماه به صورت متمرکز برگزار می گردد.

مظاهری نژاد بیان نمود: در حال حاضر نظر به شرایط الزام و با هماهنگی معاونت دانشجویی دانشگاه، بعضی از دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری آغاز به فعالیت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1103

به "اعلام زمان برگزاری امتحانات دستیاران دانشگاه علوم پزشکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری امتحانات دستیاران دانشگاه علوم پزشکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید