افشای تصاویر مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ؛ Galaxy A13

به گزارش تور بالی اندونزی، گزارش های مختلف نشان می دهد که سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی قرار است مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند 5G خود، با نام Galaxy A13 5G را در آینده نزدیک معرفی کند اما اکنون و پیش از معرفی رسمی، تصاویر رندری در فضای اینترنت قرار گرفته که گفته می گردد متعلق به این تلفن همراه مالی سامسونگ است.

افشای تصاویر مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ؛ Galaxy A13

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ، مانند بسیاری از فراوری نمایندگان بزرگ دیگر، در کوشش است تا گوشی های 5G را با عرضه مدل های ارزان به دست افراد بیشتری برساند. دنیای فناوری امروزی، بهره گیری از ارتباطات سریع تر را به امری لازم بدل نموده و در این میان فناوری ارتباطات 5G یکی از نوترین دستاوردهای انسان برای فراهم کردن زمینه این سرعت بالای ارتباطی است. این فناوری به ویژه در گوشی های هوشمند همراه، کاربرد وسیعی یافته اما به نوبه خود سبب افزایش قیمت این دستگاه ها هم شده است. در چنین فضایی شرکت های سازنده کوشش دارند تا دستگاه هایی را روانه بازار نمایند که هم برای فراوری نمایندگان و هم برای کاربران ارزان باشند.

سامسونگ یکی از این فراوری نمایندگان است که با معرفی گوشی هوشمند Galaxy A13 5G می خواهد قدمی جدی در عرضه گوشی های ارزان 5G بردارد. Galaxy A13 5G باید به اسم جانشین Galaxy A12 در نوامبر 2020 معرفی گردد اما پیش از این رونمایی رسمی، OnLeaks، افشا نماینده سرشناس دنیای فناوری با همکاری وبسایت Zouton، تصاویر رندری از این گوشی را ارائه نموده که نشان می دهد سامسونگ برای این دستگاه نو، از طراحی نوینی استفاده نموده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می گردد، گلکسی A13 5G دارای سه دوربین عقب است که یکی کمتر از گلکسی A12 است و دوربین های آن هم روی هم چیده شده اند. جدا از اینکه سنسورها با پلی کربنات پشت گوشی هم تراز نیستند، در یک ماژول هم قرار نگرفته اند و به صورت جداگانه مکان یابی شده اند. این یک طراحی کاملاً متفاوت برای گوشی های مالی سامسونگ به تعداد می رود که ظاهری شیک به ویژه در مدل مشکی، به گوشی می بخشد. در جلو، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.48 اینچی FHD+ LCD با بریدگی برای دوربین جلو است. گزارش شده است که این گوشی دارای پردازنده Dimensity 700 5G خواهد بود و در نسخه های 4 و 6 گیگابایتی RAM با 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

پیکربندی دوربین های عقب این گوشی با یک سنسور 50 مگاپیکسل f/2.0 به اسم دوربین اصلی، به همراه یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل f/2.2 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل f/2.4 ارائه شده است. به گزارش خبرنگاران، بعلاوه انتظار می رود این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد و منبع خبر حتی از وجود شارژ سریع 25 واتی هم نام می برد که تعجب آور است زیرا گوشی های ارزان قیمت سامسونگ معمولاً از مرز 15 وات برای شارژهای سریع عبور نمی نمایند. شارژ به وسیله پورت USB-C انجام می گردد و در پایین دستگاه جک صوتی 3.5 میلی متری وجود دارد.

گزارش شده است که Galaxy A13 5G ممکن است تا خاتمه سال عرضه گردد اما تا ژانویه 2022 با قیمت اولیه 290 دلار در ایالات متحده برای خرید در دسترس نخواهد بود. بعلاوه گفته می گردد که این گوشی نو در گزینه های رنگی مشکی، آبی، قرمز، سفید در دسترس خواهد بود که به وسیله فروشگاه های مختلفی همانند آمازون، Target ، Costco و Sears به فروش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1973

به "افشای تصاویر مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ؛ Galaxy A13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ؛ Galaxy A13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید