انتقاد تند نماینده مجلس؛ همه باید از مردم عذرخواهی کنیم

به گزارش تور بالی اندونزی، یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: عدم مدیریت به هنگام درون و برون سازمانی باعث شده که به شرایط کنونی در حوزه دارو دچار شویم.

انتقاد تند نماینده مجلس؛ همه باید از مردم عذرخواهی کنیم

به گزارش ایسنا، عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان آنالیز گزارش کمیسیون بهداشت پیرامون اجرای طرح دارویاری و دلیل کمبود دارو در بازار اعلام کرد: بنده به عنوان دانشجوی 44 ساله حوزه داروسازی و معلمی که بیش از 30 سال در این حوزه تدریس داشته است باید بگویم که صنعت داروسازی یکی از پیچیده ترین و حساس ترین صنایع کشور است که زنجیره ای از نهاد های مختلف باید در کنار هم قرار گیرد تا محصول نهایی به دست مردم برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: بدون برنامه ریزی به هنگام و مدیریت به هنگام و دخالت موثر و پیش بینی شده نمی توان محصول را به دست مصرف کننده رساند. از سال گذشته در تمام سطوح در جلساتی که برگزار گردید ما مطالب را به عالی ترین مقام ها منتقل کردیم. امروز صنعت داروسازی مظلوم واقع شده و باید از آن دفاع گردد چرا که تیرماه سال جاری با 100 امضاء به ریاست جمهوری هشدار دادند که اگر به این مطالب رسیدگی نگردد دچار مشکل اساسی خواهیم شد. اما به این هشدار ها توجهی نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: علی رغم هشدار های داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون سازمانی منجر به شرایط کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل روبرو هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2307

به "انتقاد تند نماینده مجلس؛ همه باید از مردم عذرخواهی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند نماینده مجلس؛ همه باید از مردم عذرخواهی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید