بخش خصوصی کارآمدی مالی نظام را به نمایش گذاشته است

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/اردبیل معاون امور مالی استاندار اردبیل گفت: بخش خصوصی با تلاشی مضاعف در شرایط سخت تحریم کارآمدی اقتصاد کشور را به نمایش گذاشته است.

بخش خصوصی کارآمدی مالی نظام را به نمایش گذاشته است

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ارژنگ عزیزی امروز 23 بهمن در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: بخش خصوصی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف فراوری و توسعه صنعت نقش آفرینی نموده به طوری که در همین استان بیش از دو هزار واحد فعال و نیمه فعال داریم که در حوزه های مختلف فعالیت می نمایند.

وی اظهار داشت: جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیت بی نظیر در حل مسائل فعالان بخش غیردولتی است که امیدواریم از این جلسات بیش از این در راستای حل مسائل و موانع فراورینمایندگان و صنعتگران استفاده گردد.

معاون امور مالی استاندار اردبیل ماهیت شکل گیری این جلسات را بهبود فضای کسب و کار عنوان نمود و اضافه کرد: تا به امروز از سوی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در این باب پیشنهادی نشده ولی امیدواریم در جلسات بعدی در این زمینه پیشنهادات و راهکارهای منطقی ارائه گردد.

عزیزی اعلام کرد: در سفر رئیس جمهور رئیس دفتر رئیس جمهور نشستی را با فعالان بخش خصوصی داشت که قول مساعد برای برطرف موانع گمرکی، مالیاتی و بیمه ای بخش خصوصی در استان اردبیل داده اند که با پیگیری استاندار اردبیل و اتاق بازرگانی امیدواریم نتایج سودمند این اقدام را ببینیم.

وی در خصوص احداث شهرک صنعتی مرزی به شکل غیردولتی گفت: بخش خصوصی می تواند رقابت خوبی ر در توسعه صنعت و سایر بخش ها ایجاد کند.

معاون امور مالی استاندار اردبیل توضیح داد: در ماه های آینده کلنگ زنی این شهرک مرزی بین ایران و آذربایجان انجام خواهد شد که انتظار می رود بخش خصوصی ما از این فضای فراهم شده بهتر استفاده کند.

به گزارش خبرنگاران، عزیزی در خصوص اتحادیه اوراسیا و ورود کشورمان به عرصه تجارت این بازار بی نظیر اظهار کرد: استان اردبیل نیز می تواند با تقویت تشکل های تجاری و بازرگانی از تعرفه های ترجیحی و سایر مزایای صادرات محصولات به این بازار استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 846

به "بخش خصوصی کارآمدی مالی نظام را به نمایش گذاشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی کارآمدی مالی نظام را به نمایش گذاشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید