برگزاری مراسم آغاز اردبیل 2023 پس از 4 ماه

به گزارش تور بالی اندونزی، چهار ماه از آغاز سال 2023 میلادی می گذرد و مهمترین رویداد برای معرفی اردبیل در این ماه برگزار خواهد شد که در واقع آغازگر یک سال به عنوان سال معرفی این شهر خواهد بود. به همین دلیل قرار است آئین افتتاحیه ای برای این رویداد سالن فرهنگی، هنری فدک اردبیل در روز هفتم اردیبهشت ماه برگزار شود که در آن مراسم دبیرکل اکو و ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سفرای کشورهای عضو اکو حضور خواهند داشت.

برگزاری مراسم آغاز اردبیل 2023 پس از 4 ماه

همچنین قرار است تعداد دیگری از مسئولان کشوری و رایزنان مالی سفارتخانه های کشورهای عضو اکو در اردبیل حاضر شوند و با بخش عظیمی از توانمندی های این استان در حوزه گردشگری آشنا شوند.

در همین رابطه گروهی از خبرنگاران خارجی در سفر سه روزه به اردبیل ضمن شرکت در این رویداد از جاذبه های گردشگری، آثار فرهنگی تاریخی و ظرفیت های صنایع دستی این استان بازدید خواهند کرد ولی در همین رویداد خبرنگاران کشوری حوزه گردشگری و میراث فرهنگی حضور ندارند.

قرار است مهمانان حاضر در این مراسم علاوه بر حضور در سرعین، از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و همچنین جشنواره بین المللی کوچ عشایر بازدید خواهند کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2379

به "برگزاری مراسم آغاز اردبیل 2023 پس از 4 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم آغاز اردبیل 2023 پس از 4 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید