تحویل 840 هزار واحد مسکن مهر به مردم

به گزارش تور بالی اندونزی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 840 هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و770 درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده است.

تحویل 840 هزار واحد مسکن مهر به مردم

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از شبکه رادیویی ایران، جعفر کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در دهه60 تعاونی های مصرف در ذهن مردم ثبت شدند زیرا یاری های بسیار خوبی به حاکمیت برای فراوری کالای اساسی ارائه می دادند.

او ادامه داد: سیر تحول تعاون طوری پیش رفت که فروشگاه های زنجیره ای روی کار آمدند ما در حال حاضر 94 هزار تعاونی در حوزه فراوری، توزیع و خدمات داریم و 54درصد آنها در حوزه فراوریی و 107 مردم کشور هم در حوزه تعاون در حال فعالیت هستند.

کبیری بیان نمود: در گذشته وزارت مسکن، مسئول سیاست های بخش مسکن بود و امکان بیشتری برای تعاونی های مسکن داشت که زمین های ارزان قیمت در اختیارشان قرار دهد اما با افزایش جمعیت و منابع محدود ارزی، روز به روز فعالیت ها محدود شد ، در حال حاضر 9 هزار تعاونی فعال مسکن داریم.

او اضافه نمود: 840هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و 77درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده، همچنین امروز 383 پروزه در حوزه های مختلف فراوریی با اشتغالزایی بیش از 26 هزار نفر با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می کنیم و انشااله بتوانیم در سال جهش فراوری بیش از پیش پیروز باشیم زیرا این تعاونی ها هستند که تاب آوری اقتصاد کشور ما را افزایش می دهند.

کبیری گفت: برای تعاونی های جوانان، زنان و دانش بنیان ها یک خط اعتباری ویژه در اختیار دادیم تا بتوانند تا سقف 1 میلیارد تومان بدون وثیقه برای کار خود دریافت نمایند.

سلام صبح بخیر رادیو ایران به تهیه نمایندگی آرمان ستوده و گویندگی سعید توکلی از آنتن رادیو ایران پخش می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1279

به "تحویل 840 هزار واحد مسکن مهر به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 840 هزار واحد مسکن مهر به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید