تشریح اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز بعضی از برنامه ها و اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه را تشریح کرد.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز

صفائیل یوسف زاده، رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار استان های خبرنگاران، گفت: با همّت و همکاری بازنشستگان عضو کانون و بعلاوه با حمایت های مسولان واحد های مختلف دانشگاه توانسته ایم جهت رفاه حال اعضاء خدمات نو ارائه کنیم.

یوسف زاده با اشاره به اهم اقدامات انجام شده بیان نمود: کسب موافقت هیئت رئیسه دانشگاه در خصوص انجام بیمه تکمیلی به وسیله بیمه تعاون برای بازنشستگان عضو کانون همچون همکاران شاغل، استفاده بازنشستگان عضو کانون از مسجد و مرکز بهداشت بطور رایگان، ویزیت رایگان بیماران در روز های یکشنبه به وسیله پزشک دانشگاه، استفاده بازنشستگان عضو از غذاخوری دانشگاه با تخفیف ویژه، اخذ تخفیف 50% از هزینه استخر دانشگاه برای بازنشستگان عضو کانون از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز گفت: راه اندازی صندوق قرض الحسنه، توسعه نقدینگی صندوق، پرداخت وام قرض الحسنه برای متقاضیان وام در دو مرحله با همیاری خیرین و دوستان را از دیگر فعالیت های کانون در سال های اخیر انجام شده است.

وی اضافه نمود: در این راستا با موافقت هیئت امنای دانشگاه مبلغ سه میلیارد ریال بودجه برای پرداخت وام ضروری برای همکاران بازنشسته عضو کانون اختصاص داده شده است و بعلاوه مبلغ 120.000.000 ریال بودجه سالانه برای هزینه های کانون به وسیله مدیریت بودجه و تشکیلات با موافقت هیئت رئیسه دانشگاه تصویب شده است.

طرح مسائل بازنشستگان با مسئولان استانی و کشوری از دیگر برنامه های کانون بازنستگان در سال گذشته بود که در این راستا می توان به دعوت قبلی هیئت مدیره کانون از متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اشاره نمود. در این جلسه مسائل بازنشستگان مخصوصا مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح و نامه ای از طرف هیئت مدیره کانون تهیه و با هماهنگی سایر کانون های استان به ریاست جمهوری اسلامی ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2220

به "تشریح اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید