طراحی سایت: تولد دوباره کالین؛ از تغییر طراحی بسته بندی تا کاربرپسند شدن وبسایت

به گزارش تور بالی اندونزی، اگر با نام کالین و لبنیات آن آشنایی داشته باشید، با شنیدن نام این برند تجربه طعم اصیل و خوشایند در ذهنتان تداعی می گردد. شرکت لبنیات کالین با در نظر داشتن این که امروز بیش از هر زمان دیگری تجربه خرید آسان و خوشایند برای مشتریان اهمیت دارد، در سال 1399 دست به تغییراتی در هویت بصری خود زد و با تغییر لوگو، تغییر رنگ سازمانی، تغییر بسته بندی محصولات و طراحی کاربرپسند وب سایت کالین، برندسازی دوباره را تجربه کرد. در ادامه با تغییرات کالین و ریبرندینگ این کارخانه لبنی بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی سایت: تولد دوباره کالین؛ از تغییر طراحی بسته بندی تا کاربرپسند شدن وبسایت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

چرا کالین هویت بصری خود را تغییر داد؟

چرا برند کالین این تغییرات را انجام داد؟ مهم ترین دلایل ریبرندینگ کالین چه بود؟ در ادامه با مهم ترین دلایل ریبرندینگ این فراورینماینده لبنیات آشنا خواهیم شد:

1. تغییر در جمعیت هدف

هر برندی دارای جمعیت و مخاطب هدف خاص خود است که نگرش و سلایق این جمعیت به مرور تغییر می نماید. بعلاوه زمانی که برند بزرگتر گردد و مخاطبان بیشتری نسبت به قبل پیدا کند، جامعه هدف او بزرگتر می گردد. کالین با در نظر گرفتن مخاطبان هدف تازه خود و افزایش احتیاج آن ها به خرید آنلاین آسان تر، علاوه بر تغییر لوگو، وب سایتی با کاربری آسان تر را هم طراحی کرد و امکان خرید برای مشتریان خرید خُرد را فراهم نمود.

2. ظهور فناوری تازه

در گذشته های نه چندان دور، خرید معمولاً به صورت حضوری انجام می شد. اما امروز امکان خرید اینترنتی برای مردم آسان تر شده است. کالین همسو با پیشرفت تکنولوژی حرکت نموده و سعی داشته تا با برندسازی مجدد از تکنولوژی های تازه بهره ببرد و کار را برای مشتریان خود آسان کند.

3. ظهور بازارهای تازه

گاهی برندها در کشور خود به حدی خوب رشد می نمایند که به مرور کشورهای دیگر هم ترغیب به استفاده از آن برند می شوند و جامعه هدف آن ها بین المللی می گردد.

برند کالین نیز به بازارهای جهانی راه یافته است و با توجه به احتیاج تجاری خود، برندسازی مجدد را با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی انجام داده است. علاوه بر این، کالین بازار تازه خود یعنی خُرده فروشی را نیز هدف قرار داده است.

ریبرندینگ لبنیات کالین شامل چه تغییراتی بود؟

ریبرندینگ لبنیات کالین (زیرمجموعه گروه درین پودر) شامل موارد زیر بوده است:

تغییر لوگو

یکی از ایرادات لوگوی قبلی کالین مشکل خوانایی لوگوی قدیمی بود که به علت نوع طراحی، اکثراً آن را به اشتباه گالین می خواندند. ضمن این که در لوگوی قبلی از المان غیر مرتبط با زمینه فعالیت کالین استفاده شده بود، المانی که طرحی شبیه به میوه داشت. در لوگوی تازه کالین از خط های گرد استفاده شده که این نوع طراحی به لطافت لبنیات اشاره دارد.

تعریف رنگ سازمانی

لبنیات کالین در سال 1399 رنگ سازمانی سرمه ای و زرد را برای برند خود در نظر گرفت و با انتخاب این دو رنگ، آرامش و اطمینان در خرید را به مشتریان القا کرد. با توجه به تمرکز اصلی برند کالین بر روی پنیر، از رنگ زرد که یادآور این محصول لبنی است، استفاده شده است.

تغییرات بسته بندی محصولات

در طراحی تازه بسته بندی های کالین از اسکچینگ یا طراحی دستی استفاده شده که شبیه به طراحی مداد روی کاغذ است؛ این نوع طراحی به این علت است که کالین فراوری هر پنیر را مانند طراحی یک اثر هنری می داند که هم زمان زیادی را دربرمی گیرد و هم به دقتی شبیه به نقاشی مینیاتور احتیاج دارد.

تغییرات سایت و فراهم کردن امکان خرید آنلاین در تهران

سایت تازه کالین در سال 1400 با طراحی کاربرپسند و امکانات کاربردی توانست با فراهم کردن امکان خرید آنلاین در شهر تهران، کار را برای شهروندان تهرانی آسان کند.

این وبسایت به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس است. در بخش فروشگاه کالین با فهرستی از محصولات مختلف این برند رو به رو می شوید.

در وبسایت تازه کالین یک بخش به وبلاگ اختصاص پیدا نموده است که در آن مطالب گوناگون در خصوص محصولات لبنی و رسپی ها و رویدادها به اشتراک گذاشته می گردد.

در صفحه نمایندگی ها در وبسایت کالین، در یک بخش، مصرف نمایندگان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود، لیستی از نمایندگی های کالین را در شهر خود دریافت نمایند. در بخش اخذ نمایندگی نیز فروشندگان محصولات لبنی می توانند با درج اطلاعات خود، برای دریافت نمایندگی فروش کالین اقدام نمایند.

تهیه محتواهای مجذوب کننده به روز برای شبکه های اجتماعی و وب سایت

محتواهایی که کالین بعد از ریبرندینگ خود فراوری نموده، در قالب متن، تصویر و ویدیوهایی باکیفیت و پُربار است.

مزه های زندگیتو عوض کن، تگ لاینی نو از کالین

در برندسازی تازه کالین و درست در قسمت پایین لوگو، با شعار برند یا تگ لاین تازه کالین روبرو هستیم: مزه های زندگیتو عوض کن. این تگ لاین نشان می دهد که محصولات این برند قرار است در کنار غذاهای همیشگی، مزه های تازهی را به مصرف نماینده هدیه ببخشد.

و در سرانجام این که …

ما در کالین در تلاشیم که مزه های زندگی شما را تغییر دهیم و با ریبرندینگ خود به مخاطبان این پیغام را می دهیم که با فراوری محصولات مدرن و با ترازهای جهانی تجربه ای خوشایند برای شان رقم خواهیم زد! کالین در سال 1401 نیز با هدف جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود، محصولات خوش طعم، مفید و شگفت انگیز دیگری را نیز در راه دارد که طعم و عطر مزه های زندگیمان را تغییر می دهد. منتظر محصولات تازه ما باشید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2195

به "طراحی سایت: تولد دوباره کالین؛ از تغییر طراحی بسته بندی تا کاربرپسند شدن وبسایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تولد دوباره کالین؛ از تغییر طراحی بسته بندی تا کاربرپسند شدن وبسایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید