خبرنگاران مدیران مدارس باید شرایط آموزش دانش آموزان را پیگیری کنند

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران- خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان گفت: اجازه ندهید کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند، مدیران باید هر روز شرایط آموزش دانش آموزان را پیگیری کنند و با خانواده ها در تماس باشند.

خبرنگاران مدیران مدارس باید شرایط آموزش دانش آموزان را پیگیری کنند

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محسن حاجی میرزایی در این تماس تلفنی با محسن ستیز ناروبی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان شرایط آموزش دانش آموزان این منطقه را در دوران کرونا پیگیری کرد.

وی از این مسوول آموزش و پرورش در زاهدان خواست حتماً از مدارس بازدید کنند و با معلمان ارتباط داشته باشید. اجازه ندهند کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: مدیران باید هر روز شرایط آموزش آنها را پیگیری کنند و با خانواده ها در تماس باشند.

حاجی میرزایی همچنین گفت: مهم این است فردی از آموزش محروم نشود، این اطمینان را باید شما داشته باشید و به ما هم این اطمینان را بدهید.

وی در این گفت وگو نحوه و نوع آموزش به 81 هزار دانش آموز ناحیه یک زاهدان را پیگیری کرد.

یه گزارش خبرنگاران، وزیر آموزش و پرورش روز گذشته نیز در تماس تلفنی با مدیر آموزش وپرورش شهرستان زابل تاکید کرد: دانش آموزان را فرزندان خود بدانیم و اطمینان پیدا کنیم حتی یک نفر هم از آموزش دور نمی ماند.

دانش آموزان نیازمند شناسایی شدند

همچنین ستیز ناروبی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان در این گفت وگوی تلفنی گفت: طبق دستورالعمل های مربوط به شیوع کرونا آموزش را بر اساس شرایط استان و اطلس آموزشی، در این منطقه دنبال می کنیم.

وی با بیان این که دانش آموزان نیازمند که از آموزش های مجازی دور هستند، شناسایی شده است، گفت: به دلیل نگرانی از شرایط آموزش دانش آموزان بی بضاعت که گوشی هوشمند و تبلت ندارند فهرستی را تهیه کردیم و به آموزش و پرورش استان ارائه دادیم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان اضافه نمود: در شرایط نارنجی آموزش ها غیرحضوری است و خاتمه هر هفته آمار افرادی که از هریک از وسایل برای ادامه آموزش خود استفاده کرده اند را اعلام می کنیم.

ستیز ناروبی با یادآوری این که شبکه شاد بستر اصلی آموزش مجازی در این منطقه است، ادامه داد: در هفته گذشته بیشترین آمار ارایه آموزش غیرحضوری از طریق شبکه شاد بوده است و این شبکه در اولویت های ارایه آموزش قرار گرفته است.

وی به برخی مسائل شبکه شاد مانند کندی سرعت اشاره کرد و گفت: این مشکل در برخی مدارس دیده می شود. فهرستی از حضوروغیاب دانش آموزان را نیز در اختیار داریم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان با بیان این که 10هزار و 751نفر از طریق درس نامه آموزش خود را دنبال می کنند، بیان نمود: 23درصد دانش آموزان از طریق شبکه شاد و مابقی دانش آموزان از طریق پیام رسان های دیگر به آموزش دسترسی دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1549

به "خبرنگاران مدیران مدارس باید شرایط آموزش دانش آموزان را پیگیری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیران مدارس باید شرایط آموزش دانش آموزان را پیگیری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید