خبرنگاران کتاب ، آموزگاری در خانه

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران-خبرنگاران- دانش آموزان که این روزها مدرسه نمی فرایند، می توانند با کتاب ها سرگرم باشند، آموزش و مطالعه را در خانه همراه کنید.

خبرنگاران کتاب ، آموزگاری در خانه

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

این روزها که اسمش را قرنطینه گذاشته اند، روزهای در خانه آموختن است، دانش آموزانی که به مدرسه نمی فرایند و از تلویزیون درس های خود را می گیرند، می توانند کنار کتاب های درسی مدرسه، از کتاب های آموزشی دیگری بهره بگیرند که سرگرمی و آموزش را با هم داشته باشد.

این هفته کتاب های آموزشی برای بچه ها را تهیه کنید، راهش را هم می دانید خرید تلفنی یا آنلاین که این روزها، بهترین راه کتاب خواندن است.

راز اعداد در جنگل، دریا و صحرا

اعداد همواره شگفت انگیز هستند و وقتی با زندگی پیوند بخورند، عجیب تر همی می شوند. کتاب اعداد شگفت انگیز در زندگی جانوران، از زاویه ای دیگر به اعداد نگاه می نماید. این کتاب با مثال هایی جذاب اعداد و محاسبات را در بستر طبیعت به نمایش می گذارد.

این کتاب حاصل پژوهش های نویسنده لولا م.شفر است که با تمرکز طولانی بر زندگی حیوانات نوشته شده است، خود او در مقدمه کتاب می گوید: این اعداد در هر یک از اعضای یک گونه کمی متفاوت است و از سوی دیگر شرایط جانوران به دلایلی چون شرایط آب وهوا، زیستگاه، دشمنان، آلودگی، شکار و میزان دسترسی به غذا با هم فرق می نماید.

شفر برای محاسبه دقیق ترین اعداد ممکن ، با کارشناسان مناطق حفاظت شده و استادان دانشگاه هم صحبت نموده است.

در این کتاب می خوانیم که روی سر گوزن قطبی تا خاتمه عمرش 10 جفت شاخ رشد می نماید و می افتند، دارکوب 30 پناهگاه می سازد، روی پوست زرافه 200 خال درمی آید و اسب دریایی 1000 نوزاد به جهان می آورد.

کتاب اعداد شگفت انگیز در زندگی جانوران، نوشته لولا.م.شفر، با تصویرگری کریستوفر سیلاس نیل و ترجمه سارا قربانی برزی در 40 صفحه توسط انتشارات فاطمی منتشر شده است.

نگران نباش، عزیزم

نگرانی، یکی از احساسات جدا نشدنی این روزهای بچه هاست، برای یاری کردن به آن ها می توانیم کنار هم کتابی بخوانیم که دلشوره های را کاهش بدهد.

کتاب امان از دست نگرانی، یکی از کتاب هایی است که به کم کردن نگرانی های اعضای کوچک خانواده یاری می نماید. این کتاب با 11 سوال شروع می گردد که مخاطب بتواند سطح نگرانی خود را تخمین بزند.

این کتاب با آوردن مثال هایی برای دانش آموزان و شبیه سازی چند موقعیت، به آن ها یادآوری می نماید که حق دارند گاهی نگران باشند، در بخش خاتمهی هم راهکار هایی کاربردی برای کم کردن نگرانی و کنترل دلشوره ارائه می دهد.

کتاب امان از دست نگرانی، با نویسندگی و تصویرگری ترور رومین با ترجمه شهرزاد فتوحی در 96 صفحه توسط نشر نردبان منتشر شده است.

تاریخ خواندن و نوشتن

از کتیبه تا کتاب، نام کتابی است که درباره چگونگی پیدایش و تحول خط و شیوه های نگارش سخن می گوید. این کتاب نخست به معرفی اسطوره های پیدایش خط، در تمدن های مختلف می پردازد و پسا از آن نظریات علمی درباره این دستاورد مهم بشر را معرفی می نماید. ابزارهای نگارش در تمدن های متفاوت نیز بخش دیگری از این کتاب است.

ایران، مصر و هند، از مهم تریم کشورهایی هستند که تاریخ کتابت شان در این کتاب معرفی می گردد، بخش مهمی نیز به تاریخ خط در تمدن اسلامی می پردازد. از کتیبه تا کتاب، مخاطب را با تحولات نگارش فارسی و عربی، انواع خط، شیوه های کتاب سازی و تذهیب و خطاطی آشنا می نماید. در بخش خاتمهی این کتاب نیز فعالیت هایی طراحی شده تا نوجوانان بتوانند، به شیوه هایی باستانی کاغذ و ابزار نگارشی بسازند.

از کتیبه تا کتاب، نوشته جمال رادفر در 252 صفحه توسط انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به چاپ رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 857

به "خبرنگاران کتاب ، آموزگاری در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کتاب ، آموزگاری در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید