دختران تیم ملی دوچرخه سواری جوانان ایران می توانند در آسیا تاریخ سازی نمایند

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت جوانان با اشاره به آماده شدن تیم برای حضور در قهرمانی آسیا، گفت: دختران ایرانی هنوز در رده سنی جوانان مقامی در آسیا نداشته اند اما با توجه به استعدادی که دختران ما دارند به نظرمن می توانند در قهرمانی آسیا شانس کسب مدال داشته باشند و تاریخ سازی نمایند.

دختران تیم ملی دوچرخه سواری جوانان ایران می توانند در آسیا تاریخ سازی نمایند

فرزین عرب در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد برپایی اردوی تیم ملی در اهواز، اظهارکرد: اردوی اول را در استان گیلان برگزار کردیم و بعد نیز نفرات با کیفیتی که می دانستیم برای مسابقات قهرمانی آسیا می توانند شانس مقام داشته باشند، به اردوی اهواز آوردیم. از روزی که در اهواز هستیم تمام شرایط مهیا است تا تمرینات خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود اسفندماه امسال برگزار گردد که از شانس خوب ما این رقابت ها به تیرماه سال آینده موکول شد و این شرایط را برای ما راحت تر می نماید که در زمان بیشتری تیم را برای مسابقات آسیایی آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت جوانان اعلام کرد: در حال حاضر دوچرخه سواری تیم ملی از نظر تکنیکی احتیاج به کار بیشتری دارند و بر این اساس هدف ما این است که روی بحث فنی و تکنیکی کار کنیم که از این بابت تا اسفندماه یعنی تاریخ ابتدایی مسابقات قهرمانی آسیا فرصت ما کم بود اما اکنون که مسابقات به تعویق افتاده است می توانیم اهداف مان را خیلی بهتر و با حوصله بیشتر پیش ببریم. امیدوارم دختران ایران بتوانند در قهرمانی آسیا تاریخ سازی نمایند و در این مسابقات بتوانند برای اولین بار مقام کسب نمایند.

وی اعلام نمود: قرار است اردوهای تیم ملی به صورت مستمر برگزار گردد و یک اردوی برون مرزی نیز برای تیم ملی جوانان در ترکمنستان در نظر گرفته ایم که در صورت صلاحدید فدراسیون این اردو برگزار می گردد تا دوچرخه سواران ما بتوانند در پیست چوبی نیز تمرین نمایند.

وی مطرح نمود: با توجه به این که این دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور است، خودنمایی کردن دختران ما در آسیا سخت است. کشورهای آسیایی از نظر برنامه ریزی و بودجه ای که برای ورزش لحاظ می نمایند اصلا قابل قیاس با ورزش کشورمان نیست البته تقریبا دو، سه سالی است که نگاه ویژه ای به دوچرخه سواری بانوان ایران شده است و توانستیم در سه سال اخیر مقام آسیایی نیز کسب کنیم. البته در رده سنی جوانان هنوز مقامی در بخش بانوان نداشته ایم اما با توجه به استعدادی که دختران ما دارند به نظر من می توانند در قهرمانی آسیا شانس کسب مدال داشته باشند و تاریخ سازی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2181

به "دختران تیم ملی دوچرخه سواری جوانان ایران می توانند در آسیا تاریخ سازی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران تیم ملی دوچرخه سواری جوانان ایران می توانند در آسیا تاریخ سازی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید