درخواست اوکراین از آلمان برای حمایت های تسلیحاتی

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس جمهور اوکراین ضمن ابراز نگرانی درباره سیاست های روسیه در شرق اوکراین خواهان ارسال تسلیحات از طرف آلمان به این کشور شد.

درخواست اوکراین از آلمان برای حمایت های تسلیحاتی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین با ابراز نگرانی درباره تحرکات نظامی روسیه در مرزهای خود خواهان حمایت های تسلیحاتی آلمان شد.

وی در گفتگویی با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ تاکید نمود که آلمان تا به حال هیچ یاری نظامی را به ما نداشته است اما این امر می تواند اتفاق بیفتد.

زلنسکی درباره اظهارات اخیر رابرت هابک، رئیس حزب سبز آلمان که خواهان یاری های تسلیحاتی به اوکراین شده است گفت: هابک این مسئله را فهمیده است.

رئیس جمهور اوکراین ضمن تشکر بابت حمایت هایی که تا به حال برلین از اوکراین داشته است درباره یاری های بیشتر ابراز امیدواری کرد.

اوکراین سال هاست که درگیر مناقشات در شرق این کشور است که بر اساس ارزیابی های سازمان ملل تا به حال بیش از 13 هزار نفر در این مناقشات کشته شده اند.

البته مقامات احزاب متحد مسیحی در آلمان با صادرات تسلیحات به اوکراین مخالف هستند و یوهان وادپول، معاون رئیس فراکسیون احزاب متحد مسیحی در این باره گفته است که آرزوهای بسیار خاص رئیس جمهور اوکراین نشان می دهد که اظهارات هابک چه انتظاراتی را به وجود آورده است. وی چنین اقدامی را غیر مسئولانه دانسته و تاکید نمود که درگیری ها در شرق اوکراین از راه نظامی قابل حل نیست. بنابراین ارسال تسلیحات برای اوکراین راه حل نادرستی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1832

به "درخواست اوکراین از آلمان برای حمایت های تسلیحاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست اوکراین از آلمان برای حمایت های تسلیحاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید