رونمایی از کتاب شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه های خوزستان

به گزارش تور بالی اندونزی، از کتاب شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه های استان خوزستان با حضور مدیرکل شیلات خوزستان رونمایی شد.

رونمایی از کتاب شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه های خوزستان

مراسم رونمایی از کتاب دوزبانه (فارسی- انگلیسی) با عنوان شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه های استان خوزستان با حضور مدیر کل شیلات خوزستان، رییس پژوهکشده آبزی پروری جنوب کشور، معاونت های تخصصی شیلات استان، نویسندگان کتاب، در محل دفتر مدیریت برگزار گردید.

فتح الله ابوعلی، در شروع این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از کارشناسان واحد صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان، گفت: این دومین کتاب منتشر شده از سوی این معاونت است.

او فرصت پرداختن به فعالیت های پژوهشی در بخش اجرایی را محدود دانست، اما به گفته او با مدیریت زمان و برنامه ریزی از تلفیق علم و تجربیات ارزشمند دستاورد های مکتوب بسیاری ثبت و بهره برداری خواهد شد.

آقای ابوعلی در ادامه حوزه آبزی پروری را نیز یکی از زیر بخش های مهم صنعت شیلات خوزستان خواند و بر تقویت آموزش و ترویج کاربردی آبزی پروری تاکید نمود.

بعلاوه در ادامه رییس پژوهکشده آبزی پروری جنوب کشور ضمن اعلام همکاری و پشتیبانی از انتشارات علمی- تخصصی شیلات خوزستان، یادآور شد: در زمینه ماهیان بومی نیز تجارب ارزشمندی در موسسه تحقیقات نهفته است و احتیاج است این اطلاعات نیز به صورت منسجم تنظیم و گردآوری شوند.

لازم به ذکر است، در انتها این مراسم لوح یادبود از سوی مدیر کل به نویسندگان کتاب اهدا شد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2199

به "رونمایی از کتاب شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه های خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه های خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید