سیاست های بانک مرکزی اروپا هوای تنفس را از ما می گیرد

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: وزیر دارایی یونان انتقاد شدیدی را به سیاست های بانک مرکزی اروپا در مناقشات بر سر بدهی های کشورش وارد نموده و گفت: بانک مرکزی اروپا سیاستی را در قبال دولت ما دنبال می نماید که هوای تنفس را از ما می گیرد.

سیاست های بانک مرکزی اروپا هوای تنفس را از ما می گیرد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات آلمان، یانیس واروفاکیس وزیر دارایی یونان روز پنجشنبه درباره موضع بانک مرکزی اروپا در قبال کشورش ابراز خشم و ناراحتی نموده و از نقش این بانک در مناقشات بر سر بدهی ها انتقاد کرد.

وی در این باره گفت: از دید من بانک مرکزی اروپا سیاستی را در قبال دولت ما دنبال می نماید که هوای تنفس را از ما می گیرد.

واروفاکیس با تاکید بر اینکه بانک های یونانی روی حمایت بانک مرکزی اروپا حساب می نمایند، گفت: اما اخیرا رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید نموده است که این یاری ها را دیگر نمی توان توسعه داد.

واروفاکیس که در گفت وگو با شبکه تلویزیونی مگای یونان سخن می گفت، درباره مناسبات خود با وزیر دارایی آلمان گفت: ما همیشه بسیار متمدنانه و سازنده صحبت می کنیم.

همزمان وی تاکید نمود: در یک دیداری که من با وولفگانگ شایبله وزیر دارایی آلمان داشتم، وی به من گفت که من اعتماد دولت آلمان را از دست داده ام و من به وی گفتم من هرگز این اعتماد را نداشتم؛ من عضو یک دولت چپ افراطی هستم اما من اعتماد ملت یونان را دارم و کوشش می کنم که اعتماد آلمان را هم بدست آورم.

وزیر دارایی یونان همچنین این مسئله را تایید کرد که از امروز پنج شنبه نمایندگان تروئیکای اروپایی مجددا اجرای سیاست های اصلاحی در یونان را مورد آنالیز قرار می دهند.

وزیر دارایی یونان چندی پیش نیز اتحادیه اروپا را تهدید نموده بود که اگر شروط اصلاحی مد نظر یونان را نپذیرند، پیشبرد روند اصلاحات در کشورش را به همه پرسی می گذارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 513

به "سیاست های بانک مرکزی اروپا هوای تنفس را از ما می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست های بانک مرکزی اروپا هوای تنفس را از ما می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید