طرح لیزینگ محصولات فن بازار اجرا می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران، اجرایی شدن طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان را گامی در جهت گسترش عدالت اجتماعی در حوزه فناوری خواند.

طرح لیزینگ محصولات فن بازار اجرا می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ درجدول از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی اظهار کرد: شبکه فن بازار ملی ایران (از زیر مجموعه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)، طرحی خاص برای لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور را تدوین کرد و منابع تامین شده که از صندوق نوآوری و شکوفایی است را با همکاری صندوق توسعه فناوری های نوین اجرایی کرد.

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران در ادامه با اشاره ضرورت های اجرای چنین طرحی، گفت: در اجرایی کردن طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور از شبکه کشوری، بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران یاری گرفته شده است و آنها، هم در مرحله احتیاج سنجی و هم در مرحله ارزیابی درخواست ها، به اجرایی شدن این طرح یاری می نمایند.

صدرخانلو، با شرح اقدامات انجام گرفته برای اجرای بهینه تر این طرح، بیان نمود: این احساس وجود داشت که طرح های مرتبط با لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور، آنچنان که باید و شاید به تمام کشور تسری پیدا نمی نماید و تنها مختص به پایتخت و چند شهر بزرگ هستند.

وی اضافه کرد: شبکه سراسری فن بازار ملی ایران این ظرفیت را در اختیار دارد تا با تسری این طرح به تمام کشور و به ویژه شهرهای کوچک و کم برخوردار، گامی در جهت اجرای عدالت اجتماعی در حوزه فناوری بردارد.

صدرخانلو، نحوه اطلاع رسانی در خصوص این طرح را به دو روش عنوان نمود و اضافه کرد: در روش اول اطلاع رسانی با یاری بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران در سراسر کشور انجام می گیرد و به موازات آن یک اطلاع رسانی خاص، مختص جامعه هدف طراحی شده است، تا بتوان بهترین اثر بخشی ممکن را از این طرح به دست آورد.

وی اضافه کرد: این طرح به شرکت های فناور و دانش بنیان یاری می نماید تا محصولات خود را با شرایط ویژه ای به شرکت های خریدار، ارائه نمایند. خط اعتباری تامین شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به وسیله صندوق توسعه فناوری های نوین به این طرح اختصاص می یابد.

به گفته وی، شرکت های فناور و دانش بنیان مورد تایید شبکه فن بازار ملی ایران می توانند از خدمات لیزینگ استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 936

به "طرح لیزینگ محصولات فن بازار اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح لیزینگ محصولات فن بازار اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید