دلیل غیبت ایران خودرو در فروش دوم
به گزارش تور بالی اندونزی، ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال 1403 به امسال و اضافه شدن حدود 53هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت فراوری امسال را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بیان کرد.
به گزارش صداوسیما، در پی ایجاد شرایط تغییر زمان تحویل خودرو های فروش رفته سال آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، بخش قابل توجهی از متقاضیان، از مشتریان ایران خودرو بوده و به انتخاب مجدد محصولات ایران خودرو شامل رانا، تارا و آریسان برای تحویل در امسال اقدام نموده اند.
بر همین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ گویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان داده که با برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش ظرفیت فراوری، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یکپارچه عرضه خواهد نمود.
این خودروساز بعلاوه تاکید نموده، با توجه به اینکه شیوه فروش در سامانه یکپارچه به صورت اولویت بندی و بدون قرعه کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت فراوری امسال بوده و به همین علت در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می شد.
منبع: فرارو