مدیر کل ورزش و جوانان استان درگذشت سکاندار فوتبال یزد را تسلیت گفت

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با صدور پیامی درگذشت عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال استان یزد را تسلیت گفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان درگذشت سکاندار فوتبال یزد را تسلیت گفت

طمسعود شریعتی در این پیغام آورده است: خبر غمبار و حزن انگیز درگذشت جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس و رئیس دلسوز هیات فوتبال استان یزد مرحوم عبدالرضا دستا چنان سخت و دردناک است که در باور نمی گنجد.

آن مرحوم در طول حیات با برکت خود، تمام وجود خویش را وقف اعتلای فوتبال استان کرد و بی شک روح جوانمردی آن عزیز که نمونه کاملی از یک مدیر اخلاق مدار بود، سالیان سال در یاد و خاطره علاقه مندان به فوتبال خواهد ماند و به یقین نسل جدید ورزشکاران و فوتبالیست های این خطه، از شخصیت کم نظیر آن انسان وارسته، بسان یک الگوی کامل و تمام عیار در جهت تعالی استفاده خواهند کرد.

اینجانب ضمن تأثر و تألم فراوان از این ضایعه اسفناک، درگذشت زنده یاد مهندس عبدالرضا دستا را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش استان یزد به ویژه اهالی فوتبال را تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان مسألت می کنم.

بادآور می گردد؛عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال استان و عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی یزد از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که شامگاه دیروز در اثر بیماری کرونا رخت از دنیا بست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1440

به "مدیر کل ورزش و جوانان استان درگذشت سکاندار فوتبال یزد را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر کل ورزش و جوانان استان درگذشت سکاندار فوتبال یزد را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید