مشخص های مالی به تکلیف خود در طرح های اقتصاد مقاومتی عمل نمایند

به گزارش تور بالی اندونزی، استاندار کرمان گفت:تعهدات ایجاد شده توسط مشخص های مالی که به امضای استاندار وقت و دستگاه های متولی و سرمایه گذار رسیده یک مساله اجتماعی تلقی شده و باید با برطرف مسائل اجرایی شوند.

مشخص های مالی به تکلیف خود در طرح های اقتصاد مقاومتی عمل نمایند

به گزارش خبرنگاران کرمان،علی زینی وند،در سومین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سال 1400در محل استانداری کرمان، برطرف بلاتکلیفی در پروژه های استان از جمله طرح های گردشگری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مسائل و موانع طرح ها در جلسات کارشناسی وکارگروه ها باید برطرف گردد ودر صورت غیرامکان پذیر بودن برطرف چالش ها، مسئله کاملا تعیین گردد.

وی اضافه نمود: مشخص های مالی باید تعهدات پذیرفته را انجام دهند و در این خصوص ما و مردم از آنان مطالبه داریم، اگر کوتاهی هم از سوی سرمایه گذار و دستگاه ها وجود دارد باید تعیین گردد.

استاندار کرمان ابراز داشت: فرمانداران موانع را در سطح شهرستان پیگیری وبرطرف نمایند وچالش ها هرجا که قابل برطرف نیست به ستاد استانی آورده گردد.

وی گفت: تعهدات ایجاد شده توسط مشخص های مالی که به امضای استاندار وقت و دستگاه های متولی و سرمایه گذار رسیده یک مساله اجتماعی تلقی شده و باید با برطرف مسائل اجرایی شوند.

وی اضافه نمود: انجام ندادن پروژه هایی مصوب، موجب ایجاد نارضایتی مردمی و مسائل اجتماعی ایجاد می نماید لذا مدیران با ارائه راه چاره با استفاده از ظرفیت قانونی باید به فکر اجرای این طرح ها باشند.

زینی وند اضافه نمود: پنج مشخص مالی مهم مس سرچشمه، گل گهر، جهاد نصر، بنیاد مستضعفان و دنیا فولاد؛ صنایع و نهادهای اصلی استان کرمان هستند و هرکدام پذیرفتند که مشخص یک منطقه باشند لذا باید حتما به تکالیف خود عمل نمایند.

استاندار کرمان توضیح داد: این مشخص های توسعه استان کرمان تا به امروز پروژه های اقتصاد مقاومتی خود را ارائه نکردند که باتوجه به اقدامات ارزنده این شرکت ها، جای بسی تعجب دارد و باید در اسرع وقت پروژه های مورد نظر اقتصاد مقاومتی خود را در سال جدید تعریف اعلام نمایند.

استاندار کرمان گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای احداث پروژه های توسعه ای مناسبی در شهرستان های رابر، ارزوییه، بم و کهنوج اعلام آمادگی نموده که با توجه به مطالبات مردم و استان باید به تعهدات خود عمل کند.

وی ادامه داد:اشتباهات فعلی بعضی از مشخص های توسعه نباید فعالیت های مثبت گذشته را زیر سئوال ببرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1789

به "مشخص های مالی به تکلیف خود در طرح های اقتصاد مقاومتی عمل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص های مالی به تکلیف خود در طرح های اقتصاد مقاومتی عمل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید