یک نماینده: اگر جنگ افزار هسته ای داشتیم از تهدید مصون بودیم ، موشک های با قایلیت حمل کلاهک حق ماست

به گزارش تور بالی اندونزی، نماینده کهنوج در مجلس پیشنهاد کرد که هرچه سریع تر از NPT خارج شده و انفجارهای شکاف و جوش هسته ای را انجام دهیم و به باشگاه قدرت های هسته ای بپیوندیم.

یک نماینده: اگر جنگ افزار هسته ای داشتیم از تهدید مصون بودیم ، موشک های با قایلیت حمل کلاهک حق ماست

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس با بیان اینکه اگر امروز جنگ افزار هسته ای داشتیم از تهدید مصون بودیم گفت: حال که اروپا از تعهدات خود سر باز زده است پیشنهاد می کنم هر چه سریع تر از NPT خارج شده و انفجارهای شکاف و جوش هسته ای را انجام دهیم و به جهان اعلام کنیم که به باشگاه قدرت های هسته ای پیوسته ایم.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود داشتن جنگ افزار هسته ای را مصونیت آفرین بیان کرد و گفت: باید موشک هایی با بُرد زیاد و دارای ظرفیت قابل حمل کلاهک های نامتعارف را در دستور کار قرار دهیم. این حق طبیعی ما است.

  • متن کامل صحبت های نماینده کهنوج را از اینجا بخوانید: یک نماینده مجلس برای کشتن ترامپ جایزه گذاشت | همه کرمانی ها ابایی ندارند در راه حاج قاسم شهید شوند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 840

به "یک نماینده: اگر جنگ افزار هسته ای داشتیم از تهدید مصون بودیم ، موشک های با قایلیت حمل کلاهک حق ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نماینده: اگر جنگ افزار هسته ای داشتیم از تهدید مصون بودیم ، موشک های با قایلیت حمل کلاهک حق ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید