طراحی سایت: ایرانسل هشتمین سایت 5G خود را در شهر اندیشه راه اندازی کرد

به گزارش تور بالی اندونزی، دیروز، شرکت ایرانسل و طی بازدید وزیر ارتباطات و معاونان او از ساختمان مرکزی ایرانسل، به صورت آنلاین از هشتمین سایت 5G خود در غرب استان تهران و شهر اندیشه رونمایی و افتتاح کرد.

طراحی سایت: ایرانسل هشتمین سایت 5G خود را در شهر اندیشه راه اندازی کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گفته ایرانسل، سایت شماره 8 فایوجی ایرانسل در شهر اندیشه، اولین سایت 5G این اپراتور روی فرکانس نو 2.3 گیگاهرتزی است و به جز دسترسی به اینترنت و شبکه های 5G، فناوری های Massive MIMO و LTE Pro نیز به مشترکان ایرانسل ارائه می دهد.

بعلاوه، ایرانسل در این ملاقات، گزارشی از امکان سنجی پیاده سازی خدمت فیبر به خانه (FTTH) به وزیر ارتباطات ارائه داد و سرویس توسعه نسل چهار تلفن همراه (LTE-Pro) را معرفی کرد.

ایرانسل اولین سایت 5G خود را یکم مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی کرد و از آن موقع تا کنون، 7 سایت 5G دیگر در تهران و بعضی شهرستان ها افتتاح نموده است.

سایت دوم در ساختمان مرکزی ایرانسل، سایت 5G سوم و به صورت Outdoor در دانشگاه تربیت مدرس، سایت چهارم در بوستان آب و آتش تهران (پل طبیعت) است و سایت پنجم در محوطه باز شهرداری شیراز، سایت ششم در جزیره کیش و سایت هفتم در در محوطه باز دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی شده است.

مدیرعامل ایرانسل می گوید اگر فرکانس های رادیویی 5G از جمله فرکانس 3500 مگاهرتز مشخص تکلیف شوند؛ ایرانسل آمادگی دارد به سرعت سایت های 5G بیشتری را راه اندازی نموده و چتر پوشش دهی شبکه نسل پنجم شبکه های موبایل خود را گسترده تر کند.

بعلاوه، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در نشست خبری پانزدهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت ایرانسل در پی ورود به نسل 5.5 تلفن همراه است و کارهای مطالعاتی روی نسل 6 تلفن همراه را هم شروع نموده است.

ایرانسل یکم مرداد 1400 و در سالروز افتتاح اولین سایت 5G ایران، در حضور خبرنگاران تست سرعت اینترنت 5G را گرفت که رکورد سرعت 3.909 گیگابیت بر ثانیه به ثبت رسید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2024

به "طراحی سایت: ایرانسل هشتمین سایت 5G خود را در شهر اندیشه راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ایرانسل هشتمین سایت 5G خود را در شهر اندیشه راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید