این معجون 7 روزه بدن شما را پاکسازی می کند

به گزارش تور بالی اندونزی، ترکیب سیر و عسل یک معجون عالی برای درمان انواع بیماری ها است. با ترکیب کردن سیر و عسل در منزل می توانید از تاثیرات شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

این معجون 7 روزه بدن شما را پاکسازی می کند

سیر و عسل به صورت جداگانه هر کدام دارای خواص زیادی هستند و برای سلامتی بسیار مفید هستند اما با ترکیب کردن این دو با هم یک معجزه است. ترکیب سیر و عسل ضد سرماخوردگی و آنفلوآنزا، باعث سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن و … می شود. خواص درمانی ترکیب سیر با عسل را در خبرنگاران بخوانید.

خواص درمانی ترکیب سیر با عسل

برای اینکه معجون شما بسیار تاثیر داشته باشد باید سیر و عسل را به صورت تازه تهیه کنید و کیفیت آن ها بالا باشد، همچنین باید این درمان را در زندگی سالم خود انجام دهید تا به بیماری مبتلا نشوید. سیر در تمام آشپزخانه ها پیدا می شود و عطر و طعم خاصی دارد و با ادویه های دیگر به خوبی ترکیب می شود و طعم غذا را هم افزایش می دهد. سیر می تواند خیلی از بیماری ها را از بین ببرد و اثر درمانی دارد.

فواید مصرف سیر و عسل 7 روز به صورت ناشتا

گردش خون را بهبود می بخشد

ترکیبات گوگرد موجود در سیر زمانی که با عسل مخلوط گردند، باعث بهبود در سیستم گردش خون می شوند. همچنین این ترکیب باعث جلوگیری از لخته خون می شود و اختلالاتی مانند ترومیوز و رگ های واریس را از بین می برد. اگر به واریس مبتلا هستید مطلب روش های درمان واریس در خانه چیست؟ را بخوانید.

کاهش فشار خون

فشار خون بالا می تواند آسیب جدی به قلب وارد کند و سلامت عروق را به خطر بیندازد و برای کنترل کردن آن می توانید با معده خالی معجون سیر و عسل بخورید.

کنترل کلسترول نامساعد

هنگامی که شما سیر خام مصرف می کنید، آلیسین در آن می تواند جریان خون شما را بهبود دهد و کلسترول اضافی را نابود کند. این یک راه عالی برای حفظ سطح تری گلیسیرید شما است.

کاهش التهاب

طبق مطالعات مشخص شده است که خیلی از اختلالات مزمن به دلیل عدم تعادل بدن است که باعث التهاب هم می شود. سیر و عسل هر دو التهاب را از بین می برند و به عنوان داروی ضد درد طبیعی برای کمک به مشکلاتی مانند آرتروز، احتباس مایعات و اختلالات عضلانی کمک می کند.

سیستم ایمنی را تقویت کنید

عسل و سیر خاصیت ضد قارچ دارند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند و هر دوی آن ها باعث افزایش بهبود دفاع بدن در مقابل ویروس ها، باکتری ها و هر نوع عامل بیماری زای دیگر می شوند.

با سرفه کردن مبارزه می کند

اگر سرفه شما به دلیل یک عفونت باکتریایی یا ویروسی باشد، هیچ چیز بهتر از یک شربت با عسل و سیر خرد شده نیست زیرا سوزشی را که احساس می کنید شما را آرام می کند و به عنوان یک تحریک کننده خلط آور برای حذف خلط ها عمل می کند.

افزایش بهبودی سرماخوردگی و آنفولانزای شما

با مصرف مداوم این معجون می توانید علائم سرماخوردگی و آنفولانزا به طور موقت کمتر کنید و به مبارزه با ویروس ها کمک می کند و آنتی بادی تولید می کند که مسئول حفاظت از مسیرهای هوایی شما هستند را تحریک می کند.

طرز تهیه معجون سیر و عسل

مواد لازم

  • یک پیمانه عسل 335گرم
  • 10حبه سیر
  • یک ظرف شیشه ای درب دار

معجون سیر و عسل

آماده سازی

در ابتدا حبه های سیر را خرد کنید و عسل را درون ظرفی بریزید و با سیرها خوب مخلوط کنید و درب آن را ببندید و یک هفته در مکانی تاریک قرار دهید و پس از این زمان، شربت غنی و سالمی خواهید داشت.

طریقه مصرف سیر و عسل

  • این معجون را یک قاشق قبل از صبحانه میل کنید و یا آن را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید.
  • به مدت هفت روز این مخلوط را هر روز به طور خام مصرف کنید و چند هفته صبر کنید و باز تکرار کنید.
  • عسل و سیر را در دمای اتاق نگهداری کنید تا کریستالی نشود.
  • اگر می خواهید از تمام مزایای این معجون برخوردار شوید باید رژیم غذایی خود را هم بهبود دهید و از غذاها با چربی اشباع شده، قندها و سایر غذاهای ناسالم دوری کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب شستن این مواد غذایی قبل از پخت اشتباه است را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2278

به "این معجون 7 روزه بدن شما را پاکسازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این معجون 7 روزه بدن شما را پاکسازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید