دولت بایدن باید آماده امتیاز دادن به کره شمالی باشد

به گزارش تور بالی اندونزی، یک قانونگذار آمریکایی به دولت ایالات متحده توصیه کرد به دنبال امتیاز دادن به کره شمالی از جمله کاهش تحریم ها جهت پیشبرد خلاع سلاح اتمی در شبه جزیره باشد.

دولت بایدن باید آماده امتیاز دادن به کره شمالی باشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک قانونگذار آمریکایی گفته است که ایالات متحده باید آماده باشد تا امتیازاتی را به کره شمالی ازجمله کاهش موقت تحریم ها جهت پیشبرد خلع سلاح اتمی بدهد.

به گزارش وبگاه رادیو کره جنوبی اندی کیم قانونگذار دموکرات آمریکایی از ایالات نیوجرسی روز دوشنبه در یک وبینار با میزبانی موسسه جورج واشنگتن، گفت که ایالات متحده اگر تشخیص می دهد بعضی از مراحل گذشته کارساز نبوده، باید در خصوص آنچه که مایل است انجام دهد، فکر کند.

این قانونگذار آمریکایی اضافه کرد، مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی باید تعیین کند که بعد از بن بست گفت وگوی دو ساله، هنگامی که ماه آینده با جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده دیدار می نماید، دقیقا چه گزینه هایی روی میز مذاکره وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که مون با جزئیات و وضوح بیشتری به واشنگتن بیاید. اندی کیم اضافه کرد اجلاس آینده از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. گفته می گردد دولت بایدن در حال نهایی کردن آنالیز جامع سیاست کره شمالی خود، با مشورت با کره جنوبی و ژاپن است.

کره شمالی اخیراً با اعلام اینکه ایالات متحده با ارسال چند پیغام به وسیله ایمیل و تلفن به دنبال برقراری تماس با این کشور بوده است، کوشش دولت جدید آمریکا برای برقراری تماس با این کشور را فریبی سخیف برای اتلاف وقت توصیف کرد و تأکید کرد که تا زمانی که واشنگتن سیاست های خصمانه خود را تغییر ندهد، با آن وارد مذاکره نخواهند شد.

مقام های پیونگ یانگ می گویند تا زمانی که آمریکا به سیاست خصمانه خود برای براندازی نظام حاکم در پیونگ یانگ سرانجام ندهد از برنامه موشکی و هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید اخیرا آمادگی واشنگتن را برای استفاده از گزینه دیپلماسی در قبال کره شمالی جهت خلع سلاح اتمی این کشور اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1763

به "دولت بایدن باید آماده امتیاز دادن به کره شمالی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت بایدن باید آماده امتیاز دادن به کره شمالی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید