روسیه، اتحادیه اروپا را به سیاسی کاری متهم کرد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه بار دیگر به تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه مسکو واکنش نشان داد.

روسیه، اتحادیه اروپا را به سیاسی کاری متهم کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گفته این وزارتخانه، انگیزه اروپا از تحریم هایی که با ادعای مقابله با حملات سایبری علیه شماری از شهروندان سه کشور روسیه، چین و کره شاقتصادی اعمال نموده، کاملاً سیاسی بوده است.

وزارت خارجه روسیه همچنین اتحادیه اروپا را به توقف اعمال فشار علیه مسکو و تشریک مساعی برای تنظیم قوانینی کارآمد که به اجتناب از درگیری های سایبری منجر گردد؛ فراخواند.

پنجشنبه گذشته، اتحادیه اروپا با طرح اتهامات سایبری، تحریم هایی را علیه 6 فرد حقیقی و سه فرد حقوقی روسیه، چین و کره شاقتصادی اعمال کرد. این تحریم ها شامل ممنوعیت سفر و توقیف دارایی ها نیز می گردد.

وزارت خارجه روسیه روز آدینه نیز با انتشار بیانیه ای اعلام نمود به تحریم های اقتصادی و مسافرتی اتحادیه اروپا علیه سرویس امنیت نظامی مسکو واکنش متقابل نشان خواهد داد چرا که در دنیای دیپلماسی هیچ اقدامی بدون پاسخ نمی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1294

به "روسیه، اتحادیه اروپا را به سیاسی کاری متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه، اتحادیه اروپا را به سیاسی کاری متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید